دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 247231

پسر جوانی که به خواهرش سوء ظن پیدا کرده بود، او و خواهر دیگرش را به گلوله بست اما در این حادثه یکی از خواهران کشته و دیگری بشدت زخمی شد.

جوان خواهرکش: به خواهرم سوءظن داشتم

سلامت نیوز: پسر جوانی که به خواهرش سوء ظن پیدا کرده بود، او و خواهر دیگرش را به گلوله بست اما در این حادثه یکی از خواهران کشته و دیگری بشدت زخمی شد.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: با گذشت حدود ۲ سال از این جنایت، محاکمه این جوان در دادگاه کیفری استان البرز برگزار شد و در جریان دادرسی با توجه به گذشت مادرش؛ از قصاص نجات یافت. اما متهم به قتل هفته پیش در برابر قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز ایستاد تا این‌بار از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه شود.این جنایت هولناک حدود دو سال پیش در یک آپارتمان در کرج اتفاق افتاد و همسایه‌ها با شنیدن صدای رگبار گلوله‌ها هراسان از خانه‌ها بیرون دویدند و هر دو خواهر را دیدند که بر اثر اصابت گلوله‌ بشدت مجروح شده‌ و کف اتاق افتاده‌اند.

مأموران پلیس با اطلاع از این حادثه همراه با امدادگران اورژانس به محل جنایت رفتند و جوان قاتل در حالی که قصد فرار داشت دستگیر شد.

دو خواهر جوان پس از انتقال به بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند که یکی از آنان بر اثر خونریزی شدید جان سپرد و خواهرش با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

قاتل در بازجویی با اعتراف به جنایت گفت: از مدتی پیش متوجه روابط مشکوک خواهرم شده بودم و این موضوع افکارم را درهم ریخته بود . نمی‌دانستم چه کنم تا اینکه تصمیم گرفتم خواهرم را به شهری که زادگاه مان بود برگردانم اما وقتی با مخالفتش روبه‌رو شدم با عصبانیت اسلحه‌ام را به دست گرفتم تا به طرفش شلیک کنم. در این لحظات خواهر دیگرم جلو دوید تا مانع تیراندازی شود و من که خونم به جوش آمده بود هر دو را به رگبار گلوله بستم  و دیگر نفهمیدم چه شد.

سعید متهم به قتل ۲۷ ساله  در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه می‌شد  ودر برابر قاضی هدایت رنجبر رئیس دادگاه و قاضی یزدانپور (مستشار) ایستاد و با اظهار پشیمانی گفت: وقتی آشنایان از رفتارهای نامناسب خواهرم  سخن می‌گفتند رنج می‌کشیدم و می‌خواستم خواهرم را به شهرستان ببرم تا پیش مادرم باشد اما او حرف‌هایی زد که خونم را به جوش آورد.  من بشدت پشیمانم و کاش هیچ‌وقت اسلحه نداشتم و الان خواهرم زنده بود.

پس از اظهارات این جوان قضات وارد شور شدند و  او را از نظر جنبه عمومی به ۱۰ سال حبس محکوم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha