رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی را در مدارس داشته باشیم.

دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی ابلاغ شد

سلامت نیوز: رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور از ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی را در مدارس داشته باشیم.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از  فارس، غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در مدارس کشور ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه این بخشنامه مشابه بخشنامه سال‌های قبل است، افزود: همه دانش‌آموزان اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز همچنان بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب، در مدارس ثبت‌نام می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای ثبت‌نام وجود ندارد، گفت: با سازمان‌های بین‌المللی هماهنگ کردیم که کمک بیشتری را در این مسیر به ما داشته باشند تا بتوانیم مسائل و مشکلاتی که اتباع خارجی در بحث تحصیل با آن مواجه هستند را برطرف کنیم.

کریمی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش ثبت‌نام در تعداد دانش‌آموزان اتباع خارجی داشته باشیم.

 در حال حاضر ۴۵۳ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در مدارس کشور تحصیل می‌کنند که ۴۱۹ هزار نفر اتباع افغانستانی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha