معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از غرفه‌های اطلاع رسانی و مشاوره با موضوع مبارزه با مواد مخدر گفت: خانواده‌ها نقش بسیاری مهمی، در پیشگیری از گرایش فرزندان خود به مواد مخدر و اعتیاد دارند.

خانواده مهم‌ترین عامل در پیشگیری از معضل اعتیاد

سلامت نیوز:معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از غرفه‌های اطلاع رسانی و مشاوره با موضوع مبارزه با مواد مخدر گفت: خانواده‌ها نقش بسیاری مهمی، در پیشگیری از گرایش فرزندان خود به مواد مخدر و اعتیاد دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا  علی صادقی افزود: والدینی که روابط گرم با فرزندان خود دارند و در جریان کارهای آن‌ها هستند، فرزندان آن‌ها 5 برابر کمتر از فرزندانی که با والدین سخت ارتباط می‌گیرند از محرک‌ها یا مواد مخدر استفاده می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران،،وی به شعار امسال هفته مبارزه با مواد مخدر، با عنوان « اول گوش کن، گوش کردن به کودکان و نوجوانان گام نخست در کمک به رشد سالم و ایمن آنهاست» اشاره کرد و افزود: گذراندن کمی وقت با فرزندان و کمک و توجه کامل به آنها به خصوص در شرایط دشوار، یک پیوند قوی بین فرزندن و والدین ایجاد کند و رفتارهای مخاطره آمیز را به شدت کاهش دهد.

گفتنی است هفته مبارزه با مواد مخدر از تاریخ 9 تا 13 تیر ماه در پنج ایستگاه مترو پر تردد تهران برگزار شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha