چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 247484

مدیرکل سابق مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت «وطن نوروزی» یکی از محیط‌بانان استان فارس که در پی درگیر شدن با یک شکارچی، ناخواسته باعث کشته شدن او شد و در دادگاه به قصاص محکوم شده بود با کمک و همیاری مردم وجه المصالحه موردنظر خانواده مقتول جمع‌آوی شد و در نهایت عصر روز گذشته ١٢ تیرماه از زندان آزاد شد.

«وطن نوروزی» آزاد شد

سلامت نیوز:مدیرکل سابق مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت «وطن نوروزی» یکی از محیط‌بانان استان فارس که در پی درگیر شدن با یک شکارچی، ناخواسته باعث کشته شدن او شد و در دادگاه به قصاص محکوم شده بود با کمک و همیاری مردم وجه المصالحه موردنظر خانواده مقتول جمع‌آوی شد و در نهایت عصر روز گذشته ١٢ تیرماه از زندان آزاد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،محمد درویش گفت: «وطن نوروزی» محیط‌بان شهرستان قیر و کارزین استان فارس پس از چهار سال و چند ماه با مشارکت خیران و مسئولان سازمان محیط زیست از زندان آزاد شد. وطن، در پی درگیری با یک شکارچی، ناخواسته باعث کشته شدن او شد.

وی یادآور شد: وجه‌المصالحه برای گذشتن از قصاص مبلغ 750 میلیون تومان تعیین شده بود که از این مقدار، 210 میلیون تومان از طریق سازمان حفاظت محیط زیست تأمین شده و 540 میلیون تومان نیز از سوی خیران تأمین شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha