معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آلودگی آب باز هم مشکل آفرین شد و این بار در هویزه خوزستان 15 نفر را به دلیل ابتلا به بیماری اسهالی راهی مراکز درمانی کرد.

آلودگی آب در هویزه 15 نفر را راهی مراکز درمانی کرد

سلامت نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آلودگی آب باز هم مشکل آفرین شد و این بار در هویزه خوزستان 15 نفر را به دلیل ابتلا به بیماری اسهالی راهی مراکز درمانی کرد.


به گزارش سلامت نیوز، دکتر شکر اله سلمان زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بیماری اسهالی گذرا بود و به دلیل آلودگی شبکه آب شهری اتفاق افتاد.
وی گفت: وضعیت بیماران خوب است و به کنترل در آمده است.
شهرستان هویزه حدود 35هزار نفر جمعیت دارد. شهر مرزی هویزه در 65 کیلومتری غرب اهواز واقع شده است.
اوایل تیرماه جاری نیز 350 مورد مراجعه از سه روستای شهید رایگانی، ستلون و کبوتری دهستان ابوالفارس رامهرمز با علایم مسمومیت شامل اسهال خفیف و تب ثبت شد که از این تعداد حدود 75مورد مراجعه مجدد بود.
به گفته مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان بیشتر مراجعه کنندگان از روستای شهید رایگانی بودند و با توجه به وضعیت خاموشی در تاسیسات آب منطقه و تعویض الکتروپمپ، 20 ساعت وقفه در آبرسانی انجام شد و پس از وصل شدن نیز آب شبکه از نظر وضعیت کلر باقی مانده مطلوب نبود و برخی از اهالی روستاها از آب چشمه استفاده کردند.
فرهاد صفدری بیان کرد: با همراهی آب و فاضلاب روستایی شهرستان و انجام بازدید مشترک برای نظارت بر کلر باقی مانده، مشکل بهداشت آب این منطقه حل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha