اهواز (پانا) - مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از ارسال یک فروند بالگرد آبپاش با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور برای خاموشی آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم خبرداد.

ارسال یک فروند بالگرد آبپاش از ایران برای مهار آتش سوزی هورالعظیم در عراق

سلامت نیوز:  مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از ارسال یک فروند بالگرد آبپاش با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور برای خاموشی آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،کیامرث حاجی‌زاده گفت: با توجه به آتش‌سوزی‌های گسترده و وسیع در تالاب هورالعظیم در بخش عراقی و ایجاد بار آلودگی، دود و تاثیری آن بر سلامت مردم شهرهای جنوبی استان خوزستان اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان هماهنگی لازم برای ارسال یک فروند بالگرد آبپاش برای خاموش نمودن و استقرار در محل اتش سوزی را انجام داد.

وی افزود: برای ارسال این بالگرد با فرماندهی ستاد کل نیروی مسلح و سفارت ایران در عراق به منظور تامین و اعزام بالگرد آبپاش اقدام شد و هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: همچنین هماهنگی لازم با طرف عراقی از سوی معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان انجام شده است.

گفتنی است بدنبال افزایش دما در هفته گذشته و کم آبی در منطقه هورالعظیم قسمتی از نیزارهای این منطقه واقع در عراق دچار آتش سوزی شد و دود ناشی از این آتش سوزی شهرهای جنوبی خوزستان را فرا گرفت و هم اکنون نیز بوی دود و سوختگی در اهواز ،آبادان ،خرمشهر هویزه ،رفیع،سوسنگرد به مشام می رسدو برای شهروندان مشکلات تنفسی ایجاد شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha