عضو مجمع نمایندگان تهران، حرکت موش‌ها در سطح تهران را تنها بخشی از جمعیت موش‌ها در عمق زمین دانست و تاکید کرد شهرداری باید تا قبل از ایجاد بحران، ستادی در جهت رفع این معضل مهم زیست محیطی تشکیل دهد.

حرکت موش‌ها در شهر برشی از عمق فاجعه زیرزمین پایتخت

سلامت نیوز:عضو مجمع نمایندگان تهران، حرکت موش‌ها در سطح تهران را تنها بخشی از جمعیت موش‌ها در عمق زمین دانست و تاکید کرد شهرداری باید تا قبل از ایجاد بحران، ستادی در جهت رفع این معضل مهم زیست محیطی تشکیل دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، سیده فاطمه ذوالقدر در واکنش به انتشار خبری مبنی بر شناسایی 2270 منفذ موش در جنوب پایتخت گفت: در گذشته وجود حیوانات موذی از جمله موش‌ها به بافت یا منطقه خاصی محدود می‌شد، اما در شرایط کنونی این حیوانات در سطح شهر از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گسترده شده و در جوی‌های آب، کانال‌ها و سایر بخش‌ها وجود داشته و آزادانه رفت و آمد می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: هم‌اکنون شهرداری تهران باید برای رفع این معضل مهم زیست محیطی کمیته‌ای را تشکیل دهد که با بررسی نواقص موجود در برنامه‌های قبلی که برای از بین بردن این حیوانات موذی اجرا شده بود، به ارائه راهکاری سازنده بپردازد، چرا که ما تنها تعدادی از این موش‌ها را که از منافذ خارج شده‌اند، مشاهده می‌کنیم و این در حالی است که جمعیت عظیمی از این حیوانات موذی زیر زمین زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha