در پی تشدید مشکل کم‌آبی در اغلب استان‌های کشور ،صبح امروز - یکشنبه 31 تیرماه جاری - تجمعاتی از سوی مردم در مبادی ورودی شهر برازجان در استان بوشهر برگزار شد.

تجمع اعتراضی مردم برازجان به افزایش مشکل بی‌آبی/ استعفای رئیس اداره آب و فاضلاب بوشهر

سلامت نیوز: در پی تشدید مشکل کم‌آبی در اغلب استان‌های کشور ،صبح امروز - یکشنبه 31 تیرماه جاری - تجمعاتی از سوی مردم در مبادی ورودی شهر برازجان در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،سید علی اکبر فاطمی نماینده مردم بوشهر در شورای عالی استان‌ها  در‌باره جزئیات بیشتر این خبر گفت: صبح امروز عده‌ای از مردم شهرستان برازجا‌ن به دلیل اعتراض به کمبود آب شرب در منطقه دست به تجمعاتی در مرکز شهر زدند که منجر به دخالت پلیس شد.

وی با اشاره به اینکه این افراد به نشانه اعتراض در ورودی شهر آتش روشن کردند، افزود : این کار باعث شد تا ساعتی اختلال در رفت وآمد شهروندان پیش آید که خدا رو شکر پس از مداخله فرماندار و مسئولان شرکت آبفای این شهرستان و پلیس موضوع خاتمه یافت و آرامش دوباره به شهر بازگشت.

 فاطمی با اشاره به وعده مسئولان برای رسیدگی به این موضوع اضافه کرد: مسئولان شهری برازجان قول دادند که بزودی به بحران آب رسیدگی کرده و آب مورد نیاز شهرستان را با آوردن آب از مناطق دیگر حل خواهند کرد.

وی با اشاره به استعفای کیقباد یاکیده ، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بوشهر به دلیل ناتوانی در  حل مشکل بی‌آبی در هفته گذشته  افزود: مردم استان بوشهر حق شان نیست که با داشتن نیرگاه اتمی بوشهر، گمرک، شیلات،نفت و گاز  و... در محرومیت بسر برده و این  همه رنج بی‌آبی و بی‌برقی را تحمل کنند. استانی که در اوج ثروت بسیاری از مردمش در فقر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha