صبح جمعه زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: پسر 7 ساله‌ام صبح برای بازی به کوچه رفت اما ناگهان ناپدید شد. دنبالش به کوچه رفتم اما خبری نبود در حالی که بشدت نگران بودم ساعتی بعد پسرم به خانه برگشت. رنگ و رویش پریده بود و حال خوبی نداشت وقتی علت را پرسیدم حرف‌هایی زد که دیوانه شدم. پسرم از سوی مرد شیطان صفتی مورد تعرض قرار گرفته است.

مردی به بهانه بازی پلی استیشن،پسر7ساله را ربود و به او تجاوز کرد

سلامت نیوز: صبح جمعه زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و گفت: پسر 7 ساله‌ام صبح برای بازی به کوچه رفت اما ناگهان ناپدید شد. دنبالش به کوچه رفتم اما خبری نبود در حالی که بشدت نگران بودم ساعتی بعد پسرم به خانه برگشت. رنگ و رویش پریده بود و حال خوبی نداشت وقتی علت را پرسیدم حرف‌هایی زد که دیوانه شدم. پسرم از سوی مرد شیطان صفتی مورد تعرض قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه ایران نوشت: با تماس زن جوان بلافاصله مأموران پلیس وارد عمل شدند. با توجه به اینکه قربانی 7 ساله مدعی بود که عامل این جنایت سیاه در محله خودشان زندگی می‌کند مأموران را به در خانه او برد. دقایقی بعد با راهنمایی پسر کوچولو متهم دستگیر شد.


مرد جوان در تحقیقات اولیه به جنایت سیاه اعتراف کرد و گفت: صبح روز جمعه با همسرم از خانه خارج شدم. او سوار ماشین شد و به محل کارش رفت و من در حال عبور از خیابان بودم که چشمم به پویان افتاد. در یک لحظه وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد. به سمت پویان رفته و به دروغ به او گفتم پسری هم سن و سال تو دارم. به خانه‌ام بیا تا با او پلی استیشن بازی کنی. پویان هم بدون هیچ مقاومتی همراه من آمد. بعد از اجرای نقشه سیاهم او را به نزدیکی خانه شان رساندم و خودم به خانه برگشتم.


با اعتراف مرد شیطان صفت او بازداشت شد. بازپرس پرونده دستور انتقال بچه به پزشکی قانونی و سایر تحقیقات در پرونده را صادر کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha