در پی بروز آتش‌سوزی مهیب در حومه آتن، پایتخت یونان دست کم۷۶ نفر کشته و ۱۸۷ نفر زخمی شدند. حداقل ۱۶ تن از زخمی‌های این حادثه کودک هستند. افراد نجات یافته از آتش به بیمارستان منتقل شده‌اند، اما حال ۱۱ نفر از آنان وخیم اعلام شده است. دولت یونان به دنبال این حادثه آتش‌سوزی سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

تصاویر/ جهنمی که آتش در جنگل‌های یونان به پا کرد/ مرگ ۱۶ کودک در آتش

سلامت نیوز:  در پی بروز آتش‌سوزی مهیب در حومه آتن، پایتخت یونان دست کم۷۶ نفر کشته و ۱۸۷ نفر زخمی شدند. حداقل ۱۶ تن از زخمی‌های این حادثه کودک هستند. افراد نجات یافته از آتش به بیمارستان منتقل شده‌اند، اما حال ۱۱ نفر از آنان وخیم اعلام شده است. دولت یونان به دنبال این حادثه آتش‌سوزی سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

به گزار ش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،در یونان هر ساله آتش‌سوزی‌های جنگلی رخ می‌دهد، اما آتش‌سوزی‌ که روز دوشنبه رخ داد، کشنده ترین حریق این کشور طی دهه‌های اخیر بودهم اکنون هزاران نفر در سواحل، جاده‌ها و خانه‌ها در میان شعله‌های آتش گرفتار هستند.

این آتش‌سوزی‌ها در حومه آتن روی داده و به صورت کمربندی گسترش یافته است. بیشتر قربانیان این آتش‌سوزی افرادی بودند که در اقامتگاه تفریحی ماتی واقع در ۴۰ کیلومتری شمال شرقی آتن در کنار ساحل دریا حضور داشتند. آنها هنگام بروز حادثه یا درون هتل یا در خودرو به دام افتادند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha