بیمارستان شهرستان اندیمشک از جمله مراکز درمانی سطح کشور است که قانون ارتقاء بهره وری را برای نیروهای پرستاری اجرا می کند اما مشکلات مالی حاکم بر کشور، این روزها اجرای این قانون را دچار مشکلاتی نموده است.

مشکلات مالی کشور اجرای قانون ارتقاء بهره وری را با دشواری مواجه کرده است

سلامت نیوز: بیمارستان شهرستان اندیمشک از جمله مراکز درمانی سطح کشور است که قانون ارتقاء بهره وری را برای نیروهای پرستاری اجرا می کند اما مشکلات مالی حاکم بر کشور، این روزها اجرای این قانون را دچار مشکلاتی نموده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، زینب بهداروند رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اندیمشک با اشاره به موضوع اجرای قانون ارتقاء بهره وری در بیمارستان این شهرستان گفت: تا کنون این قانون به طور کامل برای پرستاران اجرا می شده اما اخیراً و به دلیل مشکلات مالی حاکم بر کشور و از سوی دیگر بالا بودن میزان اضافه کار کلیِ پرسنل، بخشی از مبلغی که بابت این قانون پرداخت می شده کسر و معوقه گردیده است.

بهداروند همچنین از اجرای طرح نوین در بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه به جای اجرای طرح قاصدک، در بیمارستان اندیمشک طرح نوین اجرا می شود و اضافه کار وکارانه به صورت مجزا از هم محاسبه و پرداخت می شود.

رئیس هیئت مدیره اندیمشک در خصوص جذب نیروهای پرستاری نیز اظهار رضایت کرد و  توضیح داد:خوشبختانه با توجه به نیاز بیمارستان تعداد نیروی کافی در این مرکز وجود داشته والبته اخیراً تعدادی از نیروهای طرحی از این مرکز رفته اند که به زودی نیروهای جایگزین جذب خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha