رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت:‌ قبل از مصوبه مجلس همواره تاکید به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص به‌جای بازنشستگان داشته‌ایم.

بازنشستگان شاغل در پست‌های مدیریتی استعفا دهند

سلامت نیوز:رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت:‌ قبل از مصوبه مجلس همواره تاکید به‌کارگیری نیروهای جوان و متخصص به‌جای بازنشستگان داشته‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ، محمد علیخانی بیان کرد: در صورتی که این قانون به تایید شورای نگهبان برسد و توسط هیات دولت ابلاغ شود آن زمان لازم‌الاجراست و سازمان امور استخدامی کشور هم مرجع تشخیص بازنشستگان است. علیخانی بیان کرد: ‌بنابراین بر اساس مصوبه قانون مجلس بازنشستگان شاغل در پست‌های مدیریتی باید استعفا دهند یا برکنار شوند و نیروهای جوان‌تر جایگزین آنها شوند.

او خاطرنشان کرد: بنابراین در شهرداری تهران نیز از نیروهای جوان‌تر به‌جای افراد بازنشسته استفاده می‌شود. این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وضعیت شهردار تهران با توجه به اینکه بازنشسته است چگونه می‌شود، گفت:‌ بر اساس قانون مصوب شهردار تهران همرده با وزرا است و می‌تواند در سمت خود مشغول باشد. به‌گزارش فارس، علیخانی درباره انتصاب‌های اخیر در شهرداری تهران افزود: سرپرست‌هایی در پست‌های مختلف در شهرداری تهران منصوب شدند و شهردار شناخت لازم را نسبت به این افراد داشته و مشکل قانونی نیز نداشته‌اند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha