یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 250857

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به دفن زباله‌های بیمارستانی در آراد‌کوه گفت: برخی از واحدهای درمانی در خصوص بی‌خطرسازی زباله‌های بیمارستانی تخلف می‌کنند.

دفن زباله‌های بیمارستانی در آراد کوه

سلامت نیوز:رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به دفن زباله‌های بیمارستانی در آراد‌کوه گفت: برخی از واحدهای درمانی در خصوص بی‌خطرسازی زباله‌های بیمارستانی تخلف می‌کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از صبح نو ،خانم زهرا صدراعظم نوری، با اشاره به جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی در تهران، گفت: زباله‌های بیمارستانی باید بی‌خطر شده و سپس شهرداری آن‌ها را جمع‌آوری کند.
وی به زباله‌های ویژه اشاره کرد و گفت: برخی زباله‌های اتاق عمل اعضای بدن است که باید حتماً بی‌خطر شود، به‌دلیل جراحی‌هایی که انجام می‌شود بخش‌هایی از بدن جدا می‌شود که ابتدا باید بی‌خطر شوند تا همراه زباله‌های معمولی مخلوط نشوند.


نوری با بیان اینکه در‌حال‌‌حاضر وضعیت زباله‌های بیمارستانی بد نیست، گفت: شهرداری تهران توافقی با وزارت بهداشت داشته است و طبق قانون وظیفه تولیدکننده است که زباله خود را بی‌خطر کند و باید این موضوع به تأیید محیط‌زیست هم برسد.وی با تأکید بر این موضوع که شاید برخی موارد یک واحد درمانی تخلف کند، گفت: این موضوعات موردی است اما در مجموع وضعیت بد نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha