سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

انوشیروان محسنی بندپی گفت: درصدد هستیم تا مراکز نگهداری از کودکان بالای ۲.۵ ساله را به بخش خصوصی واگذار کنیم. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده در صدد هستیم تا مراکز نگهداری از کودکان بالای ۲.۵ سال را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

واگذاری مراکز نگهداری کودکان به بخش خصوصی

سلامت نیوز:انوشیروان محسنی بندپی گفت: درصدد هستیم تا مراکز نگهداری از کودکان بالای ۲.۵ ساله را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده در صدد هستیم تا مراکز نگهداری از کودکان بالای ۲.۵ سال را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ درصد هزینه نگهداری از معلولان و سایر مددجویان با مشارکت بخش خصوصی و همچنین مشارکت اجتماعی خیران و شرکای اجتماعی پرداخت می‌شود.


وی تاکید کرد: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی تکلیف سازمان بهزیستی کشور است که مسئولیت‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند و در این میان نگهداری از معلولان اقدام ویژه‌ای است که توسط مراکز غیردولتی انجام می‌شود. سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: هم اکنون غربالگری ژنتیک اجباری شده است و این اجبار از سال گذشته لحاظ می‌شود و بر اساس آخرین آمار در سال ۹۶ بیش از یک هزار و 400 مورد سقط قانونی انجام شده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha