وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لایحه رتبه‌بندی آماده شده و در هفته‌های آینده به دولت فرستاده می‌شود، گفت: با توجه به حمایت‌هایی که نمایندگان مجلس داشته‌اند، امیدواریم که در مجلس هم تصویب شود.

ارسال لایحه رتبه‌بندی معلمان به هیات دولت در آینده نزدیک

سلامت نیوز:وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه لایحه رتبه‌بندی آماده شده و در هفته‌های آینده به دولت فرستاده می‌شود، گفت: با توجه به حمایت‌هایی که نمایندگان مجلس داشته‌اند، امیدواریم که در مجلس هم تصویب شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، در جریان بازدید دو روزه وزیر آموزش و پرورش از استان خراسان رضوی، برخی فرهنگیان شهرستان تربیت حیدریه پیرامون رتبه‌بندی معلمان و تلاش وزارت آموزش و پرورش در این زمینه پرسش‌هایی مطرح کرده بودند که سید محمد بطحایی در پاسخی که در کانال تلگرامی وزارت آموزش و پرورش منتشر شده، اعلام کرد: لایحه رتبه‌بندی آماده شده است و در هفته‌های آینده به دولت فرستاده می‌شود و با توجه به حمایت‌هایی که نمایندگان مجلس داشته‌اند، امیدواریم که در مجلس هم تصویب شود.

وی اضافه کرده است: «علی‌رغم تنگناهای اقتصادی و مشکلات خزانه در تخصیص اعتبار، پیگیری‌های لازم جهت اجرای آن را انجام می‌دهیم و امیدواریم که اجرای رتبه‌بندی به سرعت انجام بگیرد.»

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: «دولت درصدد است با توجه به شرایط اقتصادی که اتفاق افتاده، لوایح جبرانی برای کارمندان و بازنشستگان به مجلس بفرستد‌.»


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha