رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب فقط تا پایان امسال اجرا می شود، لذا مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت دارند،فرصت محدودی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود دارند.

اجرای قانون جریمه مشمولان غایب فقط تا پایان امسال

سلامت نیوز:رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب فقط تا پایان امسال اجرا می شود، لذا مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت دارند،فرصت محدودی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود دارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، سردار بهرام نوروزی اظهار داشت: قانون جریمه مشمولان غایب تنها تا پایان امسال اجرا خواهد شد،لذا مشمولانی که بیش از 8 سال غیبت دارند،فرصت محدودی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود دارند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،وی با بیان اینکه در سال جاری حدود 20 هزار نفر از واجدین شرایط  درخواست خود را ثبت کرده اند،افزود: مشمولانی که تا پایان سال 97 بیش از 8 سال غیبت دارند، می‌توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای بهره مندی از این امتیاز اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir،سامانه تلفن گویا به شماره096480 و یا سامانه به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به قانون جریمه مشمولان غایب مطلع شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha