یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 251441

مرد شیرازی که مدعی است روده‌های همسرش هنگام عمل «سزارین» در بیمارستان سوراخ شده از پزشک معالج شکایت کرد.

بلایی که سر زن شیرازی در اتاق زایمان آمد

سلامت نیوز: مرد شیرازی که مدعی است روده‌های همسرش هنگام عمل «سزارین» در بیمارستان سوراخ شده از پزشک معالج شکایت کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، مرد شیرازی که مدعی است روده‌های همسرش هنگام عمل «سزارین» در بیمارستان سوراخ شده از پزشک معالج شکایت کرد.

این مرد جوان در این باره اظهار داشت: هفته گذشته همسرم برای انجام زایمان طبیعی به یکی از بیمارستان‌های شیراز مراجعه کرد، اما به او اعلام کردند زایمان طبیعی امکان‌پذیر نیست و باید به اتاق عمل برود.

پس از دو روز بستری در بیمارستان، عمل سزارین انجام شد و پس از خروج همسرم از اتاق عمل در حالی که او قبل از عمل هیچ مشکل و دردی نداشت، با درد شدید و بزرگی شکم مواجه شد که از پزشکان و مسئولان بخش خواستار بررسی این موضوع شدیم، اما پاسخ درستی دریافت نکردیم.

در نهایت پس از گذشت سه شبانه‌روز و پیگیری‌های انجام‌شده، آزمایش و بررسی‌های لازم صورت گرفت و مشخص شد خطا مربوط به پزشک بوده که در زمان انجام عمل سزارین قصور و بی‌توجهی کرده و روده بیمار را سوراخ کرده است.

وی گفت: دوباره همسرم تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر نیز در بیمارستان بستری است. وی بیان کرد: این تخلف پزشک معالج باعث ضربات و لطمات جبران‌ناپذیری به همسرم شده و با وجود شکایت‌های صورت‌گرفته کسی در این زمینه پاسخگو نیست و حتی خلاصه پرونده بیمار را برای پیگیری حقوقی و قضایی در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha