سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

پیوندی گفت: بر اساس اعلام ستاد مکه مکرمه تاکنون دو تن از زائران ایرانی در هتل فوت کرده اند، اما حال سایر زائران خوب است.

فوت ۲ زائر ایرانی از ابتدای حج ۹۷ تاکنون

سلامت نیوز:پیوندی گفت: بر اساس اعلام ستاد مکه مکرمه تاکنون دو تن از زائران ایرانی در هتل فوت کرده اند، اما حال سایر زائران خوب است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ،علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر از فوت دو تن از زائران ایرانی در حج 97 خبر داد و گفت: بر اساس اعلام ستاد مکه مکرمه تا کنون دو تن از زائران ایرانی زمانی که در هتل مستقر بودند به علت ایست قلبی در حج 97 فوت کردند؛ البته در حال حاضر خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد. رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: بیمارستان های صحرایی عرفات و منا از چند روز گذشته آماده پذیرش و خدمت رسانی به زائران هستند.

پیوندی با اشاره به اینکه تا کنون مشکل خاصی برای زائران به وجود نیامده است، افزود: باد شدید و طوفانی که شب گذشته در عرفات آمد، باعث ترس تعدادی از زائران شد. وی با بیان اینکه بیشتر زائران به علت گرمازدگی به مراکز درمانی مراجعه می کنند، عنوان کرد: حجم مراجعه زائران به مراکز درمانی از صبح روز دوشنبه به دلایل گرمازدگی، بیماری های قلبی و تنفسی، گرفتگی عضلات و افت فشار خون افزایش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha