شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روند افزایش مستمری پرداختی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف کاهش فقر و زمینه‌سازی برای توانمندسازی آنها همچنان ادامه دارد.

افزایش مستمری مددجویان ادامه دارد

سلامت نیوز:سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روند افزایش مستمری پرداختی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف کاهش فقر و زمینه‌سازی برای توانمندسازی آنها همچنان ادامه دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ، انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: در اوج درآمدهای نفتی کشور مستمری مددجویان یک نفره ۵۳۰ هزار و خانواده‌های پنج نفره یک میلیون ریال بود، اما از سال گذشته دولت این مبالغ را با هدف توانمندسازی و توسعه اشتغال به‌ ترتیب به یک میلیون و ۶۸۰ هزار و چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال افزایش داد. او بیان کرد: این مبالغ در بودجه سال‌جاری هم با رشد ۱۴ درصدی همراه بود که نشان می‌دهد دولت توجه و تاکید زیادی به توانمندسازی گروه‌های محروم و اقشار آسیب‌پذیر دارد. 

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: علاوه‌بر بودجه سال‌جاری کمیته امداد و بهزیستی، ۱۲ هزار میلیارد ریال برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و 6 هزار میلیارد ریال به‌ منظور توانمندسازی مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده که می‌تواند زمینه ‌ساز افزایش فرصت‌های شغلی این گروه‌های خاص و آسیب‌پذیر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha