وزیر بهداشت در گفتگویی که هفته گذشته با روزنامه اطلاعات انجام داده عدم پرداخت مالیات از سوی برخی پزشکان را به این دلیل دانست که امور مالیاتی کارش را درست انجام نمیدهد و افزود : خوب حتماً ایشان کارشان را درست انجام نمی‌دهند.

وزیر بهداشت خطاب به رئیس اداره مالیاتی:کارتان را درست انجام دهید و نقش اپوزیسیون را بازی نکنید

سلامت نیوز: وزیر بهداشت در گفتگویی که هفته گذشته با روزنامه اطلاعات انجام داده عدم پرداخت مالیات از سوی برخی پزشکان را به این دلیل دانست که امور مالیاتی کارش را درست انجام نمیدهد و افزود : خوب حتماً ایشان کارشان را درست انجام نمی‌دهند. اگر کسی مالیات پرداخت نمی‌کند وظیفه آن سازمان است که مالیات را درست کسب کند و هیچ کسی از دولت یا صنف پزشکان نرفته بگوید از کسی مالیات نگیر.

این خواست ما هم هست که اگر فسادی در گرفتن مالیات کشور وجود دارد، برچیده شود، همه باید مالیات بدهند و مالیات‌ها واقعی شوند و کشور از وابستگی به فروش نفت نجات پیدا کند.

به گزارش سلامت نیوز وی در ادامه افزود : بنابراین اگر ایشان کارشان را درست انجام نمی‌دهند، اشکال به خودشان وارد است و باید کارشان را درست انجام دهند و نقش اپوزیسیون را بازی نکنند.

اما در مورد کارتخوان؛ هر پزشکی که در مراکز درمانی یا هر ارایه‌کنندة خدمتی که این سرویس را در اختیار مشتریانش قرار نمی‌دهد کار زشتی انجام می‌دهد.

وقتی که باربرها و بعضی از متکدیان هم کارتخوان دستشان است، خوب این زشت نیست که مردم را از ارایة یک خدمتی محروم کنیم؟

من تعجب می‌کنم، اگر یک مسئول مالیاتی گفته باشد که کارتخوان در مطبشان نمی‌گذارند، برای این که مالیات ندهند. کارتخوان داشتن چه ربطی به دادن مالیات دارد؟

لازم به ذکر است که پیش از این رئیس امور مالیاتی استان تهران اعلام کرده بود که در  استان تهران نیمی از پزشکان از پرداخت مالیات طفره می‌روند و یکی از دلایل آن را هم نبود دستگاه کارتخوان در مطب پزشکان دانست که زمینه را برای ندادن مالیات فراهم می‌کند. 



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha