سازمان نظام پرستاری کشور، ارسال پیامک هایی جهت اعزام پرستاران به خارج برای کار و یا تورهای تفریحی برای پرستاران به کشورهای مختلف با نام سازمان نظام پرستاری را تکذیب کرد وهشدار داد: اطلاع رسانی ها از سایر مراجع به نام سازمان نظام پرستاری مورد تایید این سازمان نبوده و متخلفان در صورت استفاده از نام سازمان نظام پرستاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

پیامک های اعزام پرستاران به خارج از کشور از سوی نظام پرستاری جعلی است

سلامت نیوز: سازمان نظام پرستاری کشور، ارسال پیامک هایی جهت اعزام پرستاران به خارج برای کار و یا تورهای تفریحی برای پرستاران به کشورهای مختلف با نام سازمان نظام پرستاری را تکذیب کرد وهشدار داد: اطلاع رسانی ها از سایر مراجع به نام سازمان نظام پرستاری مورد تایید این سازمان نبوده و متخلفان در صورت استفاده از نام سازمان  نظام پرستاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ، یکی از جرائمی که امروزه در فضای مجازی باب شده و مبالغ بسیاری از هموطنان عزیز  کلاهبرداری شده، از طریق ارسال پیامک صورت گرفته، پیامک هایی که  با استفاده از نام سازمان نظام پرستاری کشور به صورت جعلی بوده و با متنی بسیار جذاب و اغوا کننده طراحی می شوند و در غالب شایعاتی چون اعزام پرستار به خارج از کشور و یا ارسال پیامک هایی با مضمون تور تفریحی به کشورهای مختلف برای پرستاران توسط سازمان نظام پرستاری منتشر می شود .

اخیرا شاهد بودیم، برخی از افراد سودجو و فرصت طلب در موقعیت، شرایطی که بتوانند ، مردم را با برنامه ها و تورهای تفرحی و ایجاد اشتغال تحت تأثیر قرار می دهند و از طریق سامانه های مختلف اقدام به ارسال پیامک هایی با عناوین مرتبط  و با نام سازمان نظام پرستاری به مشترکان تلفن همراه می کنند .

قابل توجه پرستاران عزیز، اطلاع رسانی در خصوص مسائل پرستاری صرفا از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری به آدرس: www.ino.ir، سامانه پیامکی به شماره: 20001023   و کانال اطلاع رسانی سازمان درتلگرام به آدرس: @ino_ir انجام میشود.

لازم به ذکر است که اطلاع رسانی ها از سایر مراجع به نام سازمان نظام پرستاری مورد تایید این سازمان نبوده و متخلفان در صورت استفاده از نام سازمان  نظام پرستاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha