پرستاران کرمانی مانند بسیاری از پرستاران سطح کشور ماه های بسیاری است که کارانه و اضافه کار خود را دریافت ننموده اند و این امر در کنار سایر مشکلات پرستاران باعث وارد آمدن فشار عظیمی به این نیروها شده است.

کمبود نیرو و عدم پرداخت معوقات پرستاران را تحت فشار گذاشته است

سلامت نیوز:پرستاران کرمانی مانند بسیاری از پرستاران سطح کشور ماه های بسیاری است که کارانه و اضافه کار خود را دریافت ننموده اند و این امر در کنار سایر مشکلات پرستاران باعث وارد آمدن فشار عظیمی به این نیروها شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، سیمین کهن رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری کرمان ضمن بیان این مطلب توضیح داد: مدت زیادی است که پرستاران کرمانی اضافه کار و کارانه خود را دریافت نکرده اند و با تغییر ریاست دانشگاه هرازچندگاهی معوقات یک ماه پرستاران پرداخت می شود. اما با احتساب معوقاتی که تا کنون واریز شده همچنان 9 ماه از اضافه کار و کارانه های معوقه پرستاران کرمانی باقی مانده است.

وی افزود: با توجه به حجم بالای کار پرستاران و نیز کمبود شدید نیرو، بحث معوقات پرستاران به معضلی مهم و اساسی مبدل شده که اعتراضات گسترده ای را در بین این همکاران شکل داده است.

کهن خاطر نشان کرد: مجموع این شرایط تاثیرات نامطلوبی بر روحیه همکاران پرستار داشته وباعث کاهش انگیزه و افزایش اشتباهات شغلی می شود. بنابراین مسئولین امر بایستی با در نظر گرفتن جایگاه ویژه پرستاران در نظام سلامت در جهت حل مشکلات و معضلات این قشر شریف اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha