معاونت درمان محترم گامی نگران کننده به پیش گذاشته و رییس ارشد خود را دارای محبوبیت مردمی دانسته و آن را مبنای مشروعیت کلام ایشان دانسته اند. ممکن است همکار محترم ، جناب دکتر جان بابایی ، مستندات خود در مورد محبوبیت وزیر بهداشت را به شکل رسمی ارایه نمایند تا ما بدانیم که چگونه به چنین استنتاجی رسیده اند ؟

مستندات خود در مورد محبوبیت وزیر بهداشت را ارایه کنید تا ما هم بدانیم

سلامت نیوز:معاونت درمان محترم گامی نگران کننده به پیش گذاشته و رییس ارشد خود را دارای محبوبیت مردمی دانسته و آن را مبنای مشروعیت کلام ایشان دانسته اند. ممکن است همکار محترم ، جناب دکتر جان بابایی ، مستندات خود در مورد محبوبیت وزیر بهداشت را به شکل رسمی ارایه نمایند تا ما بدانیم که چگونه به چنین استنتاجی رسیده اند ؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پزشکان و قانون، معاون درمان محترم وزیر بهداشت ودرمان در پاسخ به گلایه های ریاست کل نظام پزشکی از سخنان بی موضوع و حمله های غیر حقوقی وزیر بهداشت و درمان ، اطلاعیه ای صادر و مطالبی را مطرح کرده اند که باید در مورد آنها تذکر جدی داده شود :

۱. عدم رضایت و قانع نشدن مردم را ملاک درست و یا غلط بودن یک حکم قرار داده اند؛ ممکن است وزیر و معاون محترم بفرمایند مبنای شرعی و یا قانونی این استدلال را از کدام متن حقوقی استخراج نموده اند تا ما هم به آن تاسی کنیم ؟

آیا وزیر محترم تمایل دارند که ما مستندات تاریخی از چگونگی تغییر در آرای مردم را در باب خلافت ملاک قرار دهیم تا معلوم شود رضایت مردم ممکن است تا چه حد ملاک باشد ؟

۲. آن مردمی که وزیر و معاون محترم می فرمایند کجا و چگونه به ایشان نمایندگی برای ابراز نظر شان و دفاع از آتها را داده اند و چگونه ؟

ملاک و معیار سنجش نارصایتی مردم در این ادعا چگونه بوده است ؟

کدام آمار ، نظرسنجی ، تحقیق و یا پژوهش این نارضایتی را نشان داده است و چگونه به وزیر الهام گردیده است ؟

کدام دسته از ابنای این خاک ، مردم مورد نظر وزیر هستند و آیا آنهایی که ایشان اصلا آنها را نمی بینند ، مردم نیستند ؟

۳. معاونت درمان محترم گامی نگران کننده به پیش گذاشته و رییس ارشد خود را دارای محبوبیت مردمی دانسته و آن را مبنای مشروعیت کلام ایشان دانسته اند.

ممکن است همکار محترم ، جناب دکتر جان بابایی ، مستندات خود در مورد محبوبیت وزیر بهداشت را به شکل رسمی ارایه نمایند تا ما بدانیم که چگونه به چنین استنتاجی رسیده اند ؟

کدام منبع مستقل شخص وزیر را محبوب معرفی کرده است و با کدام ملاک و معیار ؟

جناب آقای دکتر جان بابایی ،
وزیر محترم بهداشت و درمان در ذهنشان تصوراتی دور و دراز نسبت به موقعیت های سیاسی بعدی خود دارند که هر کس که کوچکترین آشنایی با سپهر سیاسی کشور داشته باشد ، آن را درک می کند ، چه رسد به ما مبتلایان در جامعه پزشکی.

با اینکه این تصورات را نمی توان در کشوری که اتفاقات سیاسی در آن موجب شگفتی همگانی هستند نا ممکن دانست و ممکن است توهم نباشند ، ولی مطمئن باشید جملات اخیر ایشان بر پایه سه توهمِ داشتن دانش حقوقی ، نمایندگی مردم و محبوبیت است .

سه امری که هیچ کدام محقق نیست و بهتر است تلاش مضاعفی برای دفاع از آنها نشود تا بیش از این ایجاد دردسر نکند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha