رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه مقرر شده است در چند نوبت سبد کالا به پنج دهک پایین جامعه که حدود ۴۰ میلیون نفر می‌شوند تعلق گیرد که شامل مددجویان کمیته امداد هم می‌شود، گفت: سرانه کمک‌ هزینه نقدی خرید جهیزیه نوعروسان تحت پوشش افزایش می‌یابد.

توزیع سبد کالا بین 40 میلیون نفر از افراد جامعه

سلامت نیوز: رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه مقرر شده است در چند نوبت سبد کالا به پنج دهک پایین جامعه که حدود ۴۰ میلیون نفر می‌شوند تعلق گیرد که شامل مددجویان کمیته امداد هم می‌شود، گفت: سرانه کمک‌ هزینه نقدی خرید جهیزیه نوعروسان تحت پوشش افزایش می‌یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در جمع مدیران استان تهران  این نهاد با اشاره به اینکه پول فروش ساختمان سوهانک به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت واریزشده است، گفت: از این محل صف متقاضیان دریافت تسهیلات کارگشایی در چند ماه آینده به صفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در سال‌های گذشته کاهش جامعه هدف بود، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، این نهاد تلاش می‌کند با دادن خدمات متناسب شرایطی را فراهم کند که نیازمندان  از چنین وضعیت اقتصادی کمتر متضرر شوند.

فتاح با تأکید بر اینکه جوانان در شرف ازدواج تحت حمایت نباید در صف دریافت جهیزیه بمانند، از افزایش کمک‌هزینه نقدی خرید جهیزیه خبر داد و گفت: با همکاری دولت و ‌فروشگاه اتکا، صد هزار فقره جهیزیه به نوعروسان مددجو اهدا می‌شود؛ البته این امر با استفاده از کارت‌های اعتباری و‌ خرید کالای ایرانی امکان‌پذیر است.

رئیس کمیته امداد با اظهار اینکه بیشترین منابع این نهاد به پرداخت هزینه‌های رهن و ‌اجاره مسکن خانوارهای تحت حمایت اختصاص‌یافته است، افزود: با توجه به اختصاص ۵۰ هزار مسکن مهر بدون متقاضی به مددجویان کمیته امداد تا ماه آینده، سهم مددجویان هر استان از این تعداد اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق توافق با دولت مقرر شده است در چند نوبت سبد کالا توزیع شود، گفت: این سبدها به پنج دهک پایین جامعه که حدود ۴۰ میلیون نفر می‌شوند، تعلق می‌گیرد که شامل مددجویان کمیته امداد هم می‌شود.

فتاح با اشاره به دیدار چند روز پیش خود با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: ایشان فرمودند که گزارش فعالیت‌های کمیته امداد به دستشان می‌رسد و هیچ‌گونه نگرانی از طرف این نهاد ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha