رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت و از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به استان‌های شمالی خبر داد.

جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی پر ترافیک است

سلامت نیوز:رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پرداخت و از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به استان‌های شمالی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،نادر رحمانی ، به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور پرداخت و اظهار کرد: برابر استعلام به عمل آمده و پایش تصویری این مرکز هم‌اکنون در جنوب به شمال محور کرج-چالوس (از ابتدای محور تا کیلومتر 4 سنگین و تونل شماره 2 تا تونل شماره 5 ) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه رشت -قزوین (محدوده رودبار-منجیل) نیمه سنگین است، عنوان کرد: همچنین در جنوب به شمال محور هراز (محدوده آب اسک تا گزنک و سه راهی چلاو) ترافیک سنگین و در طول محور پرحجم و روان اعلام شده است.

به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در شمال به جنوب محور هراز (محدوده پارک جنگلی آمل تا تونل شماره1) ترافیک سنگین گزارش شده است.

رحمانی تاکید کرد که سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha