مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 6٠ درصد طلب مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی بلافاصله پس از ارائه سند به این سازمان پرداخت می شود.

6٠درصد طلب بیمارستانها بلافاصله پرداخت می شود

سلامت نیوز: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: 6٠ درصد طلب مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی بلافاصله پس از ارائه سند به این سازمان پرداخت می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،سید تقی نوربخش روز دوشنبه افزود: در حال حاضر پرداخت طلب مراکز درمانی و دانشگاه ها به روز شده است و تمام تلاش خودمان را برای پرداخت سریع این مطالبات انجام می دهیم.


وی اظهار داشت: قراردادی با دانشگاه های علوم پزشکی منعقد شده است که اگر از ششم هر ماه مدارک و اسناد را به این سازمان ارائه دهند بلافاصله 60 درصد آن را پرداخت می کنیم. این قرارداد سال 97 امضا شده است و سازمان تامین اجتماعی به اجرای آن پای بند است.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در مجموع سه هزار و 5٠٠ میلیارد تومان به مراکز درمانی طرف قرارداد بدهکار هستیم که ساز و کاری برای پرداخت این مطالبات تدوین شده است و بر اساس آن قراردادی میان سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی منعقد شده است.
وی گفت: مطالبات سال 97 مراکز دانشگاهی از ابتدای سال جاری تا کنون هرماه طبق روال پرداخت شده است و بدهی بابت امسال به این مراکز نداریم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد مطالبات داروخانه ها نیز گفت همه مطالبات سال گذشته داروخانه ها را پرداخت کردیم اما اسناد امسال این مراکز باقیمانده که در تلاش هستیم تا بتوانیم مطالبات سال 97 داروخانه ها را نیز پرداخت کنیم.


وی به طلب مراکز درمانی به سازمان تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر بدهی ‌ها به مراکز درمانی، 2 هزار و 700 میلیارد تومان نیز مراکز درمانی دولتی و بخش خصوصی به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند که تاکنون پرداخت نشده است.
سازمان تامین اجتماعی 4٢ میلیون بیمه شده و مستمری بگیر دارد که ١٨ نوع خدمت درمانی و بیمه ای به این افراد ارائه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha