به همت گرانی های اخیر و بیکاری و فقر، بنده بچه ام در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) به دنیا آمده و به دلیل نداشتن هزینه بیمارستان بچه را در بیمارستان گذاشتم و آمدم. توان مرخص کردن بچه را ندارم. فکری به حال قشر فقیر بکنید.

بچه‌ام را در بیمارستان گذاشتم و آمدم؛ چون پول مرخص کردن او را نداشتم!

سلامت نیوز:به همت گرانی های اخیر و بیکاری و فقر، بنده بچه ام در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) به دنیا آمده و به دلیل نداشتن هزینه بیمارستان بچه را در بیمارستان گذاشتم و آمدم. توان مرخص کردن بچه را ندارم. فکری به حال قشر فقیر بکنید.

 
به گزارش سلامت نیوز، روزنامه خراسان در ستون حرف مردم خود نوشت: لطفا از افزایش بی رویه و بی حساب و کتاب برخی اقلام مانند رب گوجه فرنگی گزارش تهیه کنید. چرا کارخانه ها 100 درصد قیمت رب را افزایش داده اند! کجای تولید رب به دلار مربوط است؟ تا دو ماه قبل قیمت روی قوطی رب شش یا هفت هزار تومان بود که اغلب فروشگاه ها با 40 درصد تخفیف 4000 تومان می فروختند ولی الان قیمت انواع رب 12 هزار تومان است با 10 درصد تخفیف!


وقتی داد و فریاد می زنیم که عامل تمامی گرانی ها خود خود دولت است حرف بی ربطی نزده ایم. بدبختی بازار و گرانی ارز، سکه، طلا و خودرو کاهش سود بانکی بود که به دلیل نبود سوددهی از بانک به بازار سرازیر شد و حالا هم که رئیس سازمان مالیاتی با اظهارنظر ناآگاهانه خود مبنی بر مالیات بر سپرده همان چند تا پیر زن را که چند میلیون در بانک گذاشته اند و سود می گیرند ترغیب به برداشت سپرده و ورود به بازار می کند. آقای روحانی بدبختی دولت شما وجود مدیران نالایق و غیراقتصادی است نه آمریکا.

 

در خبرها خواندم که بودجه مبارزه با اعتیاد دو برابر شده است. پیشنهاد می کنم بودجه آموزش و پرورش را هر چه می توانید کم کنید و بودجه مبارزه با اعتیاد را 10 برابر کنید. شاید مسئولان ما با این کار آرام بگیرند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha