راننده خودروی تاكسی اینترنتی كه پس از آشنایی با زن مسافر با تهدید انتشار عكس‌های خصوصی‌اش او را در دام سیاه خود اسیر كرده‌بود بازداشت شد.

دام سیاه راننده تاكسی اینترنتی برای یكی از مسافران

سلامت نیوز:راننده خودروی تاكسی اینترنتی كه پس از آشنایی با زن مسافر با تهدید انتشار عكس‌های خصوصی‌اش او را در دام سیاه خود اسیر كرده‌بود بازداشت شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان ،، چندی قبل زن جوانی به اداره پلیس رفت و از راننده تاكسی اینترنتی به اتهام آزار و اذیت و تهیه فیلم سیاه شكایت كرد. شاكی در توضیح ماجرا گفت: خانه‌ام در یكی از خیابان‌های شرقی تهران است و خانه دار هستم. مدتی است برای رفتن به بازار و خانه بستگان از تاكسی اینترنتی معروف استفاده می‌كنم. در این مدت دوبار به صورت اتفاقی راننده جوانی به نام وحید به سراغم آمد و مرا به خانه بستگانم برد كه همین موضوع باعث شد با وحید كه دو سال از من بزرگتر بود آشنا شوم. آخرین بار یك‌ماه قبل بود كه به صورت اتفاقی او مرا به مقصد رساند كه شماره تلفن همراهش را به من داد و من هم شماره‌ام را به او دادم و قرار شد هر وقت نیاز به تاكسی داشته باشم با او تماس بگیرم تا به دنبال من بیاید و مرا به مقصد برساند. بعد از آن بود كه ارتباط تلفنی ما آغاز شد و من هر چند روز یكبار با او تماس می‌گرفتم و او هم با خودرواش مرا به بازار یا خانه بستگان می‌رساند و پس از پایان كارم دوباره مرا به خانه‌ام بر می‌گرداند و پول كمی هم از من می‌گرفت. او با چرب‌زبانی اعتماد مرا جلب كرد تا جایی كه من از مشکلات زندگی‌ام با او درد دل می‌كردم.

وی ادامه داد: مدتی قبل سوار خودرواش بودم و قرار بود به خانه مادرم بروم كه در میانه راه از او خواستم توقف كند تا آب آشامیدنی بخرم. من كیف و موبایلم را داخل خودرواش گذاشتم و به مغازه رفتم كه بعداً فهمیدم در نبود من عكس‌های خصوصی‌ام را به گوشی خودش منتقل كرده است. چون یك روز بعد از آن با من تماس گرفت و گفت تعدادی از عكس‌های خصوصی مرا در اختیار دارد و تهدید كرد چنانچه به خواسته او عمل نكنم عكس‌های مرا در شبكه‌های اجتماعی منتشر و زندگی مرا سیاه می‌كند. در حالی كه از آشنایی و اعتماد به راننده جوان به شدت پشیمان شده بودم با التماس و گریه از او خواستم عكس‌های مرا پاك كند اما فایده‌ای نداشت و مرد جوان همیشه خواسته‌اش را مطرح می‌كرد. وقتی دید من تسلیم او نمی‌شوم پیشنهاد داد به خانه‌اش بروم تا آنجا عكس‌های مرا از گوشی‌اش روبه‌روی خودم پاك كند. آنقدر ترسیده بودم كه اصلاً فكرم به جایی نمی‌رسید و احساس می‌كردم با این اشتباه زندگی‌ام خراب می‌شود به همین دلیل قبول كردم و به خانه‌اش رفتم كه آنجا در دام سیاه او گرفتار شدم و تصمیم گرفتم از او شكایت كنم.

با طرح این شكایت پرونده به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی در اختیار تیمی از كارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام وحید را بازداشت كردند. وی ابتدا منكر جرم خود شد اما وقتی عكس‌های زن جوان در گوشی‌اش كشف شد به نقشه سیاه خود اعتراف كرد.
وی گفت: من با چرب‌زبانی زن جوان را فریب دادم و به خانه‌ام كشاندم و فیلم‌سیاه تهیه كردم و قصد داشتم با تهدید انتشار فیلم در شبكه‌های اجتماعی از او سوءاستفاده كنم كه از من شكایت كرد.
تحقیقات از متهم ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha