سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از انجام ویزیت رایگان سوگواران حسینی درچادرهای سلامت سراسر کشور خبر داد.

ویزیت رایگان سوگواران حسینی در چادرهای سلامت

سلامت نیوز:سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از انجام ویزیت رایگان سوگواران حسینی درچادرهای سلامت سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، حبیب درگاهی، گفت: به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ها ، در دهه نخست ماه محرم امسال به صورت خودجوش ، سفره های اطعام برای بهره مندی نیازمندان با مشارکت اعضای داوطلب و خیرین جمعیت هلال احمر در استان ها و در سطح خانه های داوطلبی هلال سراسر کشور گسترده می شود.

وی، اهدای خون و برپایی چادرهای سلامت در محل تجمع هییت های مذهبی و ارائه خدمات به عزاداران حسینی از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر، جمع آوری کمک های مردمی برای طرح «نذر آب» ویژه کمک به آسیب دیدگان از خشکسالی استان های جنوب شرقی کشور، دلجویی از بیماران و معلولین را به عنوان  دیگر بخش های برنامه های سازمان داوطلبان در این ایام برشمرد.

سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر، گفت: همچنین پاسداشت ایام ماه محرم و صفر با هدف تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با محوریت عاشورای حسینی، از دیگر برنامه های داوطلبان  توجه ویژه به برپایی عزاداری سنتی و پایه معرفت دینی، اقامه عزا و ختم قرآن کریم در خانه های داوطلبی هلال در سراسر کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha