مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: برای رسیدگی به مصدومان حادثه تروریستی که صبح امروز در اهواز اتفاق افتاد، ذخیره خون به اندازه کافی در این شهر داریم و هیچ مشکلی برای تامین خون مورد نیاز مجروحان این حادثه وجود ندارد.

ذخیره خون در اهواز کافی است

سلامت نیوز:  مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: برای رسیدگی به مصدومان حادثه تروریستی که صبح امروز در اهواز اتفاق افتاد، ذخیره خون به اندازه کافی در این شهر داریم و هیچ مشکلی برای تامین خون مورد نیاز مجروحان این حادثه وجود ندارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،علی اکبر پور فتح الله که به عنوان نماینده وزیر بهداشت به همراه ایرج حریرچی، معاون و سخنگوی وزارت بهداشت و پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور برای پیگیری سریع وضعیت مجروحان این حادثه به اهواز می رود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر دو هزار و 500 واحد خون در اهواز ذخیره داریم که نیاز احتمالی مجروحان حادثه ترویستی را تامین خواهد کرد و چنانچه نیاز بیشتری به خون و فرآورده های آن باشد از طریق دیگر استان های همجوار تامین خواهد شد.


مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: به دلیل استقبال خوبی که عزاداران حسینی در ایام تاسوعا و عاشورا برای اهدای خون در اهواز داشتند، ذخیر خون به اندازه کافی موجود است.


صبح امروز در حین اجرای رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل سپاه و بسیج از پشت جایگاه به سمت مسئولان و مردم حاضر در محل تیراندازی کردند که متاسفانه در این اقدام خرابکارانه و ضد امنیتی تعدادی از مردم بی گناه از جمله تعدادی زن و کودک بیگناه شهید یا زخمی شدند.
بر اساس آخرین آمار اعلام شده، تاکنون 10 نفر شهید و حدود 20 نفر زخمی شده اند که به بیمارستان های اهواز منتقل شده اند، حال تعدادی از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha