یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 254172

مصرف جوش‌شیرین روی مسواک، یکی از راه‌های قدیمی سفیدکردن دندان است. اما متخصصان می‌گویند که این شیوه براق‌کردن دندان‌ها، به مینای آن‌ها آسیب وارد می‌کند.

سلامت نیوز: مصرف جوش‌شیرین روی مسواک، یکی از راه‌های قدیمی سفیدکردن دندان است. اما متخصصان می‌گویند که این شیوه براق‌کردن دندان‌ها، به مینای آن‌ها آسیب وارد می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه آتیه نو، اگر شما هم از زردی دندان‌هایتان خسته شده‌اید و به دنبال راهی طبیعی برای سفیدکردنشان هستید، می‌توانید از موز به‌عنوان یک سفیدکننده طبیعی کمک بگیرید. قسمت داخلی پوست موز که سرشار از پتاسیم، منیزیم، منگنز و دیگر مواد معدنی است، می‌توانید برای سفیدکردن دندان‌هایتان از آن استفاده کنید. کافی است داخل پوست موز را چندین بار روی دندان‌ها بمالید تا زردی‌شان کمتر شده و درخشان‌تر شوند.
مصرف جوش‌شیرین روی مسواک، یکی از راه‌های قدیمی سفیدکردن دندان است. اما متخصصان می‌گویند که این شیوه براق‌کردن دندان‌ها، به مینای آن‌ها آسیب وارد می‌کند. اگر شما هم از زردی دندان‌هایتان خسته شده‌اید و به دنبال راهی طبیعی برای سفیدکردنشان هستید، می‌توانید از موز به‌عنوان یک سفیدکننده طبیعی کمک بگیرید. قسمت داخلی پوست موز که سرشار از پتاسیم، منیزیم، منگنز و دیگر مواد معدنی است، می‌توانید برای سفیدکردن دندان‌هایتان از آن استفاده کنید. کافی است داخل پوست موز را چندین بار روی دندان‌ها بمالید تا زردی‌شان کمتر شده و درخشان‌تر شوند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha