فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری زن و شوهری که مبادرت به ساخت مشروبات دست‌ساز می‌کردند و سرکرده اصلی و توزیع‌کننده آن، خبرداد.

دستگیری زن و شوهر سازنده مشروبات دست‌ساز در بندرعباس

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری زن و شوهری که مبادرت به ساخت مشروبات دست‌ساز می‌کردند و سرکرده اصلی و توزیع‌کننده آن، خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ «اسماعیل مشایخ» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص پرونده مسمومان الکلی در بندرعباس افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های پلیسی یک زن و شوهر سازنده‌ی مشروبات الکلی توسط پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون این زوج در کلانتری 11 به سر می‌برند، تصریح کرد: این دو فرد خانه‌شان را به کارگاه تهیه و ساخت مشروبات الکلی تبدیل کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به این‌که بازجویی و تحقیقات نیز از این افراد نیز ادامه دارد، همچنین سرکرده اصلی که توزیع‌کننده این مشروبات دست‌ساز بوده و از افراد سابقه‌دار است هم‌اکنون دستگیر شده و بازجویی‌ها از این فرد ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، از دیروز نیز تعداد 118 نفر در بندرعباس نیز دچار مسمومیت الکلی شده اند که از این تعداد 10 نفر فوت شده و 52 نفر دیالیز شده اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha