نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از تجمع مجدد حدود 350 پرسنل این بیمارستان خبر داد و گفت: تعویق پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج وارد ماه یازدهم شده اما مدیر بیمارستان، مدیر مالی بیمارستان و سایر از مسئولان استان پاسخگوی ما نیستند.

گلایه 350 پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج از پرداخت نشدن 11 ماه حقوقشان

سلامت نیوز: نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از تجمع مجدد حدود 350 پرسنل این بیمارستان خبر داد و گفت: تعویق پرداخت حقوق پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج وارد ماه یازدهم شده اما مدیر بیمارستان، مدیر مالی بیمارستان و سایر از مسئولان استان پاسخگوی ما نیستند.

به گزارش سلامت نیوز، قاسم طاهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از چند بار تجمع برای مطالبه حقوق معوقه، امروز شنبه هفتم مهرماه حدود 350 پرسنل این بیمارستان مجدداً تجمع کردند.

طاهری افزود: پرسنل بیمارستان امام خمینی(ره) در 10 ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند و این عدم پرداخت حقوق وارد ماه یازدهم شده است. متأسفانه در این شرایط مدیر بیمارستان، مدیر مالی و سایر مسئولان استان پاسخگوی ما نیستند و بلاتکلیفی ما علی‌رغم وعده‌های داده شده ادامه دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) اعلام کرد: به دلیل اینکه بخشی از این بیمارستان متعلق به بنیاد شهید است بنا به درخواست ما از بنیاد شهید در تجمع امروز جمعی از ایثارگران و جانبازان هم حضور داشتند.

وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) کرج زیر نظر سازمان همیاری شهرداری‌ها اداره می‌شود خاطرنشان کرد: امروز یکی از مقامات انتظامی استان با حضور در میان پرسنل معترض، با رئیس سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها تماس گرفت اما این مسئول هم هیچ پاسخی نداد.

طاهری ضمن انتقاد از رفتار نمایندگان و مسئولان استان با این بیمارستان اظهار کرد: هیچ کدام از نمایندگان و مسئولان استان دلسوز ما نیستند و از ما حمایتی نمی‌کنند. فرماندار و امام جمعه کرج در این مدت بر خلاف سایر مسئولان، پیگیر وضعیت پرسنل بوده‌اند و لازم است از آنان تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر طلب پرسنل از بیمارستان به 18 میلیارد تومان رسیده است؛ بیمارستان امام خمینی(ره) بهترین تجهیزات روز دنیا را دارد و بسیاری از امکانات آن در خاورمیانه نظیر ندارد اما جای سوال است که چرا با این ظرفیت باید از پرداخت حقوق پرسنل عاجز باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha