سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش مسمومیت و مرگ مغزی به دلیل استفاده از الکل خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ نفر در ۴ استان کشور جان خود را بر اثر استفاده از الکل از دست داده‌اند.

آمار فوتی‌های مصرف الکل به ۲۷ نفر رسید

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش مسمومیت و مرگ مغزی به دلیل استفاده از الکل خبر داد و گفت: تاکنون ۲۷ نفر در ۴ استان کشور جان خود را بر اثر استفاده از الکل از دست داده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،مجتبی خالدی  با اعلام افزایش مسمومان مصرف الکل متانول در کشور گفت: متاسفانه مسمومیت با الکل در استانهای البرز، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۲ نفر بر اثر استفاده از الکل متانول مسموم و یا فوت شده‌اند، ادامه داد: ۲۷ نفر براثر مسمومیت الکل جان خود را از دست داده‌اند که در استان هرمزگان ۱۶ نفر، استان خراسان شمالی ۴ نفر، استان البرز ۴ نفر و استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ نفر جان خود را از دست‌داده‌اند.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه تاکنون ۴۶ نفر نیز درمان و مرخص شده‌اند، گفت: در حال حاضر ۲۲۹ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند که ۱۵ نفر از این افراد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha