پسر جوانی كه در مهمانی همكلاسی‌های دانشگاهی‌اش قرص روان‌گردان مصرف كرده بود با سقوط از طبقه چهارم ساختمان مسكونی به زندگی‌اش پایان داد.

سقوط مرگبار در توهم شادی قرص اكستازی

سلامت نیوز:پسر جوانی كه در مهمانی همكلاسی‌های دانشگاهی‌اش قرص روان‌گردان مصرف كرده بود با سقوط از طبقه چهارم ساختمان مسكونی به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان ، ساعت 21:19‌شامگاه پنج‌شنبه 5‌مهرماه بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران كلانتری 142‌كن از سقوط مرگبار پسر جوانی از ساختمان مسكونی در یكی از خیابان‌های غربی تهران با خبر و همراه تیمی از كارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر‌24‌ساله‌ای روبه‌رو شدند كه حكایت از این داشت از پنجره طبقه‌چهارم ساختمان مسكونی به پایین سقوط كرده و جان باخته‌است. تحقیقات مأموران نشان داد پسر فوت شده دانشجو و اهل شهرستان كرج است كه شب حادثه برای شركت در مهمانی همكلاسی‌هایش به این خانه در تهران آمده است. همچنین مشخص شد پسر دانشجو برای شادی قرص روان‌گردان مصرف كرده است كه به گفته دوستانش در توهم شادی قرص اكستازی به طور ناگهانی از پنجره طبقه چهارم به پایین سقوط كرده است. جسد پسر دانشجو برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشكی قانونی منتقل شد. مأموران به دستور بازپرس جنایی تحقیقات درباره این حادثه را آغاز كردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha