معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام آغاز هفته ناجا از ۱۳ مهر با شعار "پلیس مقتدر، امین مردم" از ترخیص خودروهای توقیفی فاقد حکم قضایی در این هفته خبر داد.

دستگیری چندین نفر درباره مسمومیت‌های الکلی

سلامت نیوز:  معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام آغاز هفته ناجا از ۱۳ مهر با شعار "پلیس مقتدر، امین مردم" از ترخیص خودروهای توقیفی فاقد حکم قضایی در این هفته خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سردار احمد نوریان در اولین نشست خبری خود پس از انتصاب به عنوان سخنگوی ناجا به تشریح برنامه‌های پلیس در هفته ناجا پرداخت و گفت: هفته ناجا از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه است و شعار آن "پلیس مقتدر، امین مردم" است.

 ترخیص خودروهای توقیفی فاقد حکم قضایی در هفته ناجا

وی از ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی به دلیل مسائل انضباطی و ترافیکی در هفته ناجا خبر داد و گفت: وسایل نقلیه فاقد دستور قضایی با شروط پلیس ترخیص خواهد شد.

نوریان ادامه داد که همچنین در این هفته نسبت به تسریع در رسیدگی به خلافی خودروها اقدام خواهد شد و این خدمات در هفته ناجا رایگان خواهد بود.

معاون اجتماعی ناجا از افزایش ساعات کاری مراکز خدمات رسانی پلیس در هفته ناجا خبر داد و گفت: ساعات کاری مراکز تعویض پلاک، صدورگذرنامه، صدورگواهینامه، صدور گواهی ثبت پیشینه و ... افزایش خواهد یافت.

نوریان درباره وضعیت صدورگواهینامه و شایعه کمبود کارت خام گواهینامه نیز گفت: روند صدور گواهینامه جریان دارد و این موارد صحت ندارد.

ورود پلیس آگاهی به پرونده مسمومیت‌های الکلی و دستگیری چندین نفر

سخنگوی ناجا درباره ماجرای مسمومیت با الکل نیز گفت: پلیس آگاهی به این مساله ورود کرده و تاجایی که ما اطلاع داریم چند نفری هم دستگیر شده‌اند. مثلا خانم و آقایی را گرفتند که به صورت شبکه‌ای فعالیت می‌کردند، دستگیر کردند و این موضوع در دست رسیدگی است که جزئیات آن را پلیی آگاهی اعلام خواهد کرد.

نوریان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها همواره در کنار پلیس بوده‌اند، گفت: اصحاب رسانه نقش زیادی در انعکاس صحیح رویدادها و زحمات ماموران پلیس دارند.

 وی با بیان اینکه امنیت اولویت هر کشوری است و در نبود آن چشم‌انداز پیشرفت محقق نمی‌شود، گفت: امروز به برکت روزآمدی پلیس و درک صحیح تحولات و پیچیدگی‌ها، پلیس زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزازی خود را در روند رو به رشد قرار داده و اثر تغییرات را در امنیت رصد کرده تا به نیازهای جدید پاسخ‌های نو بدهد و بدین جهت بین مردم و پلیس رابطه خوبی وجود دارد و نظرسنجی‌ها حکایت از رضایتمندی مردم است.

نوریان اضافه کرد: پلیس در کنار مردم بوده و با سعه صدر با وجود برخی تحرکات که چند ماه در کشور وجود داشت با آنها برخورد کرده و در برخورد با احتکار و سوءاستفاده‌های اقتصادی در کنار مجموعه‌های قضایی، برای بهبود و نظم دادن به امور اقتصادی به کمک آمده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha