دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به تنبیه‌ بدنی یک دانش‌آموز در مدرسه واکنش نشان داد.

واکنش آموزش و پرورش به تنبیه‌‌ بدنی یک دانش‌آموز در مدرسه

سلامت نیوز: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به تنبیه‌ بدنی یک دانش‌آموز در مدرسه واکنش نشان داد.

به گزارش سلامت نیوز، مهدی نوید ادهم (دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با ایلنا درباره تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در یکی از مدارس استان کرمان گفت: خوشبختانه قانون، تنبیه بدنی را ممنوع کرده است و همه همکاران ما چه در دبستان و چه در دبیرستان تمکین و قانون را اجرا می‌کنند، اما اگر موردی هم در این زمینه به وجود بیاید، قطعا تخلف است و مسئولان ذیربط باید آن را پیگیری و با متخلف برخورد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی تنبیه بدنی در مدارس ممنوع است، چرا باید معلم به خودش اجازه دهد، دانش‌آموزی را تنبیه بدنی کند؟ گفت: این مثل قانون ورود ممنوع است که برخی به خودشان اجازه می‌دهند با وجود پلیس و قانون ورود ممنوع بروند، اما باید با متخلف برخورد شود. در اینجا هم اگر معلمی چنین تخلفی کند، باید با او برخورد شود.

نوید ادهم با اشاره به اینکه این مساله را پیگیری خواهد کرد، گفت: وظیفه مدرسه مورد نظر این است که بعد از اطلاع سریعا مساله را پیگیری کند. من نیز خودم موضوع را پیگیری خواهم کرد. همچنین طبق ضوابط با این معلم برخورد خواهد شد و در تخلفات اداری، مراحل مختلف برخورد با این نوع افراد پیش‌بینی شده‌است.

امید سلاجقه (مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان) در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: این مساله در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha