معاون سازمان نظام پزشکی گفت: ایرج فاضل، رئیس این سازمان بدون دریافت حقوق و دستمزد در این سازمان فعالیت می‌کند و منع قانونی برای به کارگیری رئیس سازمان نظام پزشکی وجود ندارد.

منع قانونی برای به کارگیری رئیس سازمان نظام پزشکی وجود ندارد

سلامت نیوز: معاون سازمان نظام پزشکی گفت: ایرج فاضل، رئیس این سازمان بدون دریافت حقوق و دستمزد در این سازمان فعالیت می‌کند و منع قانونی برای به کارگیری رئیس سازمان نظام پزشکی وجود ندارد.

به گزارش سلامت نیوز، محمد جهانگیری در گفت‌وگو با فارس،‌ در مورد فعالیت رئیس سازمان نظام پزشکی و انتقاد برخی از پزشکان به منفعل شدن این سازمان اظهار داشت:  فاضل بدون هیچ دستمزدی در سازمان نظام پزشکی کار می‌کند و رئیس کل و هیأت مدیره‌ها تنها در صورتی که پست اجرایی داشته باشند دستمزد خواهند داشت.

وی افزود: فعالیت ایرج فاضل به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی افتخاری است و در قانون سازمان نیز منعی برای به کارگیری بازنشستگان نیست.

معاون سازمان نظام پزشکی ادامه داد: نظام پزشکی یک NGO است و رئیس آن از طریق انتخابات مجمع عمومی برگزیده شده است از طرفی نیز استفاده از وجود بزرگان در جامعه پزشکی بسیار غنیمت است و باید از تجربیات ایشان در این عرصه بهره‌مند شد.

جهانگیری گفت: ما وجود بزرگان را در پزشکی قدر می‌دانیم و این مسأله در همه دنیا و حوزه‌های کارشناسی محترم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha