چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 255636

نماینده فائو در ایران می‌گوید که در حال حاضر یک‌میلیارد نفر در جهان از سوءتغذیه رنج می‌برند و با توجه به اینکه تخم‌مرغ ماده‌ای پایدار و مقرون‌به‌صرفه است، می‌توان با افزایش تولید تخم‌مرغ و اضافه‌کردن این ماده غذایی به سفره غذایی این افراد به میزان چشمگیری آمار گرسنگی و سوءتغذیه را کاهش داد.

یک‌میلیارد نفر در جهان رنجور از سوءتغذیه

سلامت نیوز:نماینده فائو در ایران می‌گوید که در حال حاضر یک‌میلیارد نفر در جهان از سوءتغذیه رنج می‌برند و با توجه به اینکه تخم‌مرغ ماده‌ای پایدار و مقرون‌به‌صرفه است، می‌توان با افزایش تولید تخم‌مرغ و اضافه‌کردن این ماده غذایی به سفره غذایی این افراد به میزان چشمگیری آمار گرسنگی و سوءتغذیه را کاهش داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شهروند ،رائو ماتا در همایش روز جهانی تخم‌مرغ در این‌باره گفت: «ما به‌ عنوان متخصصان بخش کشاورزی باید اطمینان حاصل کنیم که مردم از مزایای مصرف تخم‌مرغ به ‌عنوان یک منبع عالی غذایی آگاهی دارند. مصرف تخم‌مرغ از بیماری قلبی جلوگیری می‌کند و خطر ابتلا به سرطان سینه را ٤٠‌درصد کاهش می‌دهد. همچنین این ماده غذایی تأثیر بسزایی در بهبود عملکرد اعصاب و ماهیچه‌ها دارد و در کاهش مشکلات چشمی نقش موثری ایفا می‌کند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha