دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

مرد روستایی که با همدستی دوستش در اقدامی جنایتکارانه همسرخود و برادر او را به قتل رسانده بودند به دار مجازات آویخته شدند.

خیانت زن روستایی، جان 4 نفر را گرفت

سلامت نیوز:مرد روستایی که با همدستی دوستش در اقدامی جنایتکارانه همسرخود و برادر او را به قتل رسانده بودند به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: ساعت 22 شامگاه دهم فروردین سال 94 اهالی یکی از روستاهای شهریار با صحنه دلخراشی مواجه شدند. آنها جسد خواهر و برادری را داخل خانه‌شان درحالی پیدا کردند که مردی قمه به دست سعی داشت از خانه آنها فرار کند. اهالی روستا مرد را دستگیر کرده و تحویل پلیس دادند.

مرد جوان با اعتراف به جنایت مدعی شد که قتل‌ها را با همدستی شوهر قربانی این جنایت به نام امیر مرتکب شده است.
هنوز 24 ساعت از این جنایت نگذشته بود که امیرنیز بازداشت شد و در رابطه با قتل گفت: مدت‌ها بود که با همسرم اختلاف داشتم و به رفتارهای مرموز او شک کرده بودم، ابتدا رفت و آمدهای وی را تحت‌نظر گرفتم ومتوجه شدم با مردی رابطه‌ پنهانی دارد به همین خاطر نقشه قتل او را طراحی کردم. از دوستم هم خواستم در اجرای این نقشه کمکم کند.
شب حادثه باهم به آنجا رفتیم اول دوستم زنگ خانه را زد و مادر زنم در را باز کرد. همزمان من نیز به زور وارد خانه شدم. در همین هنگام برادرزنم از راه رسید که مجبور شدم با قمه او را بزنم. بعد هم همسرم را زدم و فرار کردم. دوستم هم چند ضربه به همسرم و برادرش زد اما قبل از فرار دستگیر شد.

با اعتراف به جنایت، آنها در دادگاه پای میز محاکمه رفته و با توجه به درخواست قصاص اولیای دم؛ امیر و دوستش به قصاص محکوم شده و هفته گذشته در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha