مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آسیب جدی کانکس و یا ورود آب به داخل کانکس زلزله‌زدگان در پی باران و طوفان اخیر نداشتیم، گفت: مردم حاضر به انتقال کانکس‌های خود به مناطق امن‌تر نیستند.

آسیب جدی کانکس زلزله‌زدگان بر اثر طوفان نداشتیم/ زخمی شدن 7 نفر بر اثر صاعقه

سلامت نیوز:مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آسیب جدی کانکس و یا ورود آب به داخل کانکس زلزله‌زدگان در پی باران و طوفان اخیر نداشتیم، گفت: مردم حاضر به انتقال کانکس‌های خود به مناطق امن‌تر نیستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،جلیل بالایی ، اظهار کرد: روز گذشته (29 مهر) گرد و غبار، باد، طوفان و باران شدید همزمان شد و خصوصا نمود آن در مناطق زلزله زده قابل توجه بود.

وی افزود: البته گزارشی از تخریب و خسارت جدی به کانکس و چادرها و یا ورود آب به داخل آنها در مناطق زلزله زده نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که زلزله سال قبل حادثه بزرگی بود که پیامدهای آن ادامه دارد، یادآوری کرد: متاسفانه خود مردم هم همکاری لازم را برای انتقال به مناطق امن تر ندارند.  محل مناسبی برای اسکان موقت در سرپل‌ذهاب مشخص شده، اما مردم در برابر جابجایی مقاومت می‌کنند و می‌خواهند به خانه خود نزدیک باشند.

وی درباره خسارت باد و طوفان روز گذشته در سایر نواحی استان نیز خاطرنشان کرد: تخریب جدی در هیچ نقطه استان نداشتیم و فقط درختان در برخی شهرستان‌ها آسیب دید.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: صاعقه موجب آسیب به هفت کشاورز در "خمیس‌آباد" کنگاور هم شد، اما درمان سرپایی برای آنها صورت گرفت.

بالایی افزود: در هیچ نقطه دیگر استان قطعی برق به دلیل باد و باران، فوت بر اثر صاعقه و یا ریزش کوه و سایر مشکلات نداشتیم.

وی از آمادگی استان برای ادامه بارندگی‌ها هم خبر داد و افزود: تمام دستگاه‌های امدادی پای کار هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha