۴۰۶ پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهر تهران باید فردا و پس فردا برای انجام مراحل استخدامی به امور اداری محل خدمت مراجعه کنند.

جزئیات مراحل استخدامی ۴۰۶ پذیرفته‌شده نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تهران

سلامت نیوز:    ۴۰۶ پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهر تهران باید فردا و پس فردا برای انجام مراحل استخدامی به امور اداری محل خدمت مراجعه کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، اسامی پذیرفته شدگان نهایی(تأیید گزینش) آزمون استخدام پیمانی(موضوع مجوز شماره 1667207 مورخ 96.11.10 سازمان اداری و استخدامی کشور)، به تفکیک منطقه خدمتی ( 12، 14 تا 19)  اعلام شد.

 پذیرفته‌شدگان ضمن توجه به لیست مربوطه(دانلود فهرست  پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در تهران پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در تهران   ) و اطلاع از منطقه خدمتی محل اشتغال خود، با دقت به نکات ذیل توجه کنند تا موجب تسهیل در تکمیل پرونده و فرایند استخدام شود:

1- مراجعه حضوری به امور اداری محل خدمت تعیین شده روز شنبه 97.08.05 و یکشنبه 97.08.06 در ساعات اداری، به منظور تکمیل پرونده استخدامی و انجام مراحل استخدام اعم از عدم سوء پیشینه، انجام آزمایشات پاراکلینیکی، سپردن تعهد خدمت محضری و... .

تبصره: از آنجایی که ملاک تعیین منطقه صرفاً نیاز به رشته تحصیلی و جنسیت با در نظر گرفتن حدود آدرس محل سکونت بوده، لذا مناطق تعیین شده قابل تغییر نخواهد بود.

2- همراه داشتن اصل و کپی مدارک ضروری اعم از  شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت ( ویژه برادران )- ۴ قطعه عکس( 3*4)  - کارنامه نهایی قبولی و ... .

3- پذیرفته‌شدگان نهایی از طریق سایت مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به نشانی   www.medu.ir  از نحوه ثبت‌نام و زمان و محل شروع دوره یک ساله مهارت آموزی همراه با پذیرفته شدگان آزمون سال‌های قبل مطلع شده و به موقع اقدام کنند؛ چرا که استخدام آنها مشروط به موفقیت در دوره مزبور، خواهد بود، ضمناً ثبت‌نام در دوره مهارت آموزی منوط به سپردن تعهد محضری و انجام مراحل اعلام شده در بند یک همین اطلاعیه خواهد بود.

تذکرمهم: عدم مراجعه فرد پذیرفته شده در مهلت مقرر ( 5 و6 آبان ماه97 ) برای پیگیری امور مربوط به سپردن تعهد محضری به منطقه، آزمایشات پزشکی، عدم سوء پیشینه، ثبت‌نام و شرکت در دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی شده و مسؤولیت آن، صرفاً به عهده ذینفع خواهد بود.

نکته : برای داوطلبانی کـه اسامی آنـان به عنوان معرفی شده یک برابر ظرفیت آزمــون استخدامـی مذکـور قرار داشته، ولی صلاحیت های عمومی آنها، مورد تأیید هسته‌ گزینش آموزش و پرورش قرار نگرفته است، اقدامی از طریق مناطق تابعه و امور اداری و تشکیلات این اداره کل در حال حاضر مقدور نبوده ، لذا از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری کنند.  

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha