دیروز یک مجرم سابقه دار در حالی که برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان امام خمینی(س) انتقال داده شده بود با همدستی چهار نفر توانست فرار کند.

سلامت نیوز:دیروز یک مجرم سابقه دار در حالی که برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان امام خمینی(س) انتقال داده شده بود با همدستی چهار نفر توانست فرار کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون ،دستگیری این مجرم سابقه‌دار كه با همدستی چهار نفر از یکی از بیمارستان‌های تهران گریخت در دستور کار کارآگاهان پلیس پایتخت قرار گرفته است. فارس گزارش داده که در ساعت 11 دیروز یکی از محکومان به زندان که برای انجام اقدامات درمانی همراه با یکی از ماموران بدرقه سازمان‌ زندان‌ها به بیمارستان منتقل شده بود به محض ورود به محوطه بیمارستان با چهار نفر مسلح به سلاح کمری مواجه شده که با شلیک چهار تیر هوایی و تهدید مامور بدرقه، زندانی فوق را فراری می‌دهند وهر پنج نفر آن‌ها با یک خودروی سواری از محل متواری می‌شوند.

این در حالی است که خبر حمله افراد مسلح به درمانگاه بیمارستان امام خمینی(س) و شلیک چند تیر هوایی و فراری دادن زندانی که برای درمان به بیمارستان منتقل شده بود، در رسانه ها خیلی زود بازتاب پیدا کرد. با توجه به فرار یکی از مجرمان سابقه‌دار از یکی از بیمارستان ‌‌های شهر تهران، اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری این شخص و همدستانی که او را فراری دادند، در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفت. سرهنگ بابک نمک‌شناس رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با اعلام این خبر گفت: این زندانی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه شرارت، سرقت مسلحانه و نزاع و درگیری است که با صدور محکومیت از سوی مقام قضایی در اختیار سازمان زندان‌ها قرار گرفته بود که هم اینک شناسایی وی و همدستانش در دستور کار کارآگاهان پایتخت است. همچنین یک مقام مسئول از بیمارستان امام خمینی (س) نیز درباره جزییات حمله مسلحانه به این بیمارستان گفت: فیلم حمله افراد مسلح به بیمارستان توسط دوربین‌های مدار بسته به طور کامل ضبط شده و در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

ساعت ۱۱:۰۸ دیروز سه نفر از افراد مسلح به داخل بیمارستان حمله کرده و با شلیک هوایی سبب رعب و وحشت حاضران در درمانگاه شده و در عملیات از قبل تنظیم شده متهمی با جنسیت مرد را که به درمانگاه منتقل شده بود، فراری دادند. این مقام مسئول از بیمارستان امام‌خمینی (س) خاطرنشان کرد: شماری از افراد مسلح نیز در خارج از بیمارستان حضور داشته و هماهنگی‌های لازم را در بیرون درمانگاه با افراد مهاجم انجام دادند. در اثر این حادثه به هیچ فردی آسیبی وارد نشده ولی زندانی موفق به فرار شده است. همچنین مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌و گو با تسنیم گفته است: این افراد پس از شلیک چند تیر هوایی در حیاط و محوطه بیمارستان، زندانی را به بیرون بیمارستان هدایت و همراه تعدادی دیگر محل درگیری را ترک کردند.

پارساپور در توضیحات بیشتر درباره اینکه آیا حمله‌کنندگان مسلح بودند یا سلاح مراقبان زندانی را خلع سلاح کرده بودند، افزود: در این‌باره ناجا، اجازه توضیح بیشتر درباره این درگیری را منوط به اظهار نظر مقامات نیروی انتظامی دانسته است.وی همچنین درباره حضور زندانیان در این بیمارستان برای درمان بیان کرد: متاسفانه تعداد قابل توجهی از زندانیان را به‌خصوص زندانیانی که جزو اشرار هستند و حتی جرایم امنیتی دارند به این بیمارستان ارجاع می‌دهند که این مساله سبب آزار بیماران دیگر و همراهان آن‌ها شده است.به این ترتیب نامه‌نگاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با مقامات قضایی برای حل این مشکل صورت پذیرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha