مرگ دو بی خانمان در ۱۰۰ متری مددسرای شهرداری تهران در حالی صورت گرفت که مسئولان شهری اعم از معاون اجتماعی شهرداری تهران و برخی از اعضا بازدید نمایشی را از یکی از مددسراهای جنوب تهران داشتند.

مرگ دو معتاد کارتن‌خواب در نزدیکی مددسرای شهرداری تهران

سلامت نیوز: مرگ دو بی خانمان در ۱۰۰ متری مددسرای شهرداری تهران در حالی صورت گرفت که مسئولان شهری اعم از معاون اجتماعی شهرداری تهران و برخی از اعضا بازدید نمایشی را از یکی از مددسراهای جنوب تهران داشتند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، امیر آریازند قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران شب گذشته از مرگ دو نفر از بی‌خانمان در پارک استقلال تهرانسر در منطقه 21 خبر داد.

وی در صحفه شخصی خود در تویتر نوشت: در پی گزارش فوت دو تن از معتادان در پارک استقلال تهرانسر به عنوان شهردار شب تهران در محل حاضر شدم، عوامل پلیس آگاهی و شهردار شب ناحیه و منطقه هم بودند.تنها به فاصله چندصدمتر مددسرای منطقه 21  در دست تعمیر بود.معاون اجتماعی و شهردار منطقه تلفنی قول بازگشایی فوری دادند.

خبرنگار ما برای بررسی بیشتر این موضوع با قائم مقام معاونت برنامه ریزی،توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران تماس برقرار کرد اما وی عنوان کرد مایل نیست بیش از مواردی که در صفحه شخصی خود نوشته است توضیح دهد.

در حالی مسئولان شهری به راحتی از فوت دو شهروند تهرانی و بی خانمان می‌گذرند که هفته گذشته معاون اجتماعی شهرداری تهران به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر تهران نمایشی را از ارائه خدمات به بی خانمانان در یکی از مددسراهای جنوب تهران ارائه کردند که چه بهتر بود برنامه‌ریزی بهتری برای اتمام آماده‌سازی این مددسرا انجام می‌دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha