معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از پیشنهاد تغییر سن جوانی به ستاد ملی ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت تغییر سقف سن جوانی به 35 سال به این ستاد پیشنهاد شده است.

پیشنهاد تغییر سقف سن جوانی به 35 سال

سلامت نیوز:  معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از پیشنهاد تغییر سن جوانی به ستاد ملی ساماندهی امور جوانان خبر داد و گفت تغییر سقف سن جوانی به 35 سال به این ستاد پیشنهاد شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا،محمدمهدی تندگویان پیش از ظهر امروز در نشستی خبری در پاسخ به سؤال پانا درباره تغییر سن جوانی گفت:‌‌این موضوع را در ستاد بحث و بررسی کردیم چون سازمان‌های عضو نظرات مختلفی درباره سن جوانی دارند پاسخ سازمان‌ها در حال بررسی است و امیدواریم این موضوع در شورای عالی جوانان بررسی و تصویب شود امید است که شورای عالی جوانان برگزار شود تا این موضوع در جلسه شورای عالی به تائید برسد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان تغییر سن جوانی به 35 سال است و فکر می‌کنم بتوانیم در جمع‌بندی سقف سن جوانی را به 32 سال برسانیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر پانا درباره درآمدزایی سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان گفت:‌بارها گفتیم تشکل‌های جوانان غیرانتفاعی هستند و باید بتوانند روی پای خود بایستند و درآمد داشته باشند.

تندگویان با اشاره به اعطای وام به تشکل‌های جوانان گفت:‌تا هفته گذشته در مجموع صندوق امید و بانک رسالت بیش از 20 میلیارد تومان وام پرداخت کرده‌اند و تا سقف 90 میلیارد تومان در نوبت وام قرار دارند.طرح‌های جوانان بررسی شده است و به شبکه بانکی معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تشکل‌های جوانان غیرانتفاعی هستند اگر به سود انباشته برسند باید از زیرمجموعه ما خارج شوند و ثبت شرکت انجام دهند. یا اینکه تعداد نیروهای تشکل‌ها افزایش یابد و تحت حمایت ما قرار بگیرد به‌طوری که تشکلی به‌عنوان کارآفرین برتر در حوزه جوانان داریم که 270 نفر در این تشکل مشغول هستند بنابراین تشکل‌ها یا باید اشتغال‌زا باشند یا به‌عنوان شرکت خصوصی به ثبت برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha