سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: روز دوشنبه و سه شنبه آبگرفتگی، وزش باد شدید و آبگرفتگی در معابر استان‌های گیلان، خوزستان،لرستان و مرکزی شاهد هستیم.

رگبار، آبگرفتی و وزش باد شدید در شش استان /دریای خزر مواج است

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: روز دوشنبه و سه شنبه آبگرفتگی، وزش باد شدید و آبگرفتگی در معابر استان‌های گیلان، خوزستان،لرستان و مرکزی شاهد هستیم.
                                                     
   
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان بهنام سعیدی سخنگوی سازمان مدیریت بحران  اظهار داشت:روز یک شنبه در استان بوشهر ،نیمه جنوبی فارس، غرب هرمزگان، خوزستان، چهارومحال وبختیاری،کهکیلویه و بویراحمد رگبار ،رعدو برق، وزش باد شدیدموقتی،آب گرفتگی معابر داشتیم.


وی در ادامه با اشاره به اینکه روز دوشنبه و سه شنبه نیز شاهد وزش بادشدید، آب گرفتگی معابر در استان های گیلان، شمال خوزستان ،جنوب لرستان و جنوب استان مرکزی شاهد هستیم افزود: هموطنان عزیز جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را بیاندیشند و از تردد یا اسکان یا توقف در حاشیه رودخانه ها و بستر رودخانه ها جدا خوددرای کنند.

سعیدی تصریح کرد: هموطنان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی در استان‌هایی که ذکر شده است خودداری کرده و این سفرها را به تعویق بیاندازند و حتما هماهنگی لازم را با دستگاه‌های امداد رسان داشته باشند.شهروندان به هیچ عنوان در مناطقی که مستعد سیل هستند اقامت نکنند و به اطلاعیه‌ها و اخطاریه هایی که از طرف صداوسیما، خبرگزاری ها و دستگاه‌های مسئول و مسئولان محلی منتشر می شوند توجه داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه جاده ها در هنگام بارندگی لغزنده هستند و رانندگان احتیاط لازم را داشته باشند ادامه داد : در روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج است. تاکید داریم شناورهای سبک احتیاط لازم را داشته باشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha