مدیر آموزش و پرورش بردسکن از موافقت خانواده دانش‌آموز محمد مهدی احمدی که روزهای اخیر در تصادف با یک دستگاه وانت پیکان در این شهرستان دچار مرگ مغزی شده بود، خبر داد.

فوت سومین دانش آموز بردسکنی/ اعضایش اهدا می شود

سلامت نیوز:مدیر آموزش و پرورش بردسکن از موافقت خانواده دانش‌آموز محمد مهدی احمدی که روزهای اخیر در تصادف با یک دستگاه وانت پیکان در این شهرستان دچار مرگ مغزی شده بود، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،غلامحسین غفوری گفت: متاسفانه لحظاتی قبل خبر فوت سومین دانش آموز بردسکنی به نام مهدی احمدی که در سبزوار بستری بود اعلام شد، تاکنون از 4 دانش‌آموز حادثه دیده در تصادف دیروز سه دانش آموز به نام‌های سجاد حسین‌پور و امیرعلی طاهریان و محمد مهدی احمدی فوت کرده‌اند.

وی بیان کرد: چون از سوی پزشکان مرگ مغزی دانش‌آموز محمدمهدی احمدی اعلام شده خانواده این مرحوم تصمیم بر اهداء عضو فرزند خود گرفته‌اند، عمل اهداء عضو امروز صبح در مشهد مقدس صورت خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با اشاره به این‌که پس از انجام اهداء عضو مرحوم محمد مهدی احمدی در بردسکن تشییع می‌شود، افزود: دو دانش‌آموز دیگر یعنی سجاد حسین‌پور و امیرعلی طاهریان نیز که در این تصادف جان خود را از دست داده بودند، امروز تشییع می‌شوند.

وی با بیان این‌که این چهار دانش‌آموز با یکدیگر همسایه هستند، گفت: این دانش‌آموزان در بهشت رضا و در شهر بردسکن به خاک سپرده خواهند شد.

غفوری به وضعیت جسمانی مهدی جهانی چهارمین دانش آموز حادثه این تصادف اشاره کرد و گفت: در آخرین تماس با بیمارستان امدادی نیشابور بحمدالله وضعیت جسمانی این دانش آموز رو به بهبود است.

به گزارش ایسنا، حدود ساعت 13 روز 20 آبان‌ماه پس از تعطیلی مدارس تعدادی از دانش‌آموزان بردسکنی توسط یک دستگاه خودروی وانت پیکان در فاصله 80 متری مدرسه زیر گرفته ‌شدند، در این حادثه که در خیابان 13 آبان به وقوع پیوست، 4 دانش‌آموز که در حال تردد بودند به شدت مصدوم شدند و تاکنون سه نفر از این دانش‌آموزان جان باختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha