دبیر اجرایی نخستین سمپوزیوم بین المللی صورت، به تشریح دلایل گرایش بیش از حد مردم به زیبایی صورت پرداخت و گفت: آموزش همگانی در این زمینه ضعیف است.

تزریق ژل و بوتاکس تا جراحی‌های پیشرفته با چاشنی باورهای غلط

سلامت نیوز:  دبیر اجرایی نخستین سمپوزیوم بین المللی صورت، به تشریح دلایل گرایش بیش از حد مردم به زیبایی صورت پرداخت و گفت: آموزش همگانی در این زمینه ضعیف است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم،محسن عباسی به موضوع زیبایی صورت و دلایل گرایش مردم به مقوله زیبایی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مشکلات پیش رو در مبحث زیبایی صورت، کمبود آموزش صحیح است. این آموزش برای ارائه دهندگان خدمات و مردم، لازم و ضروری است. زیرا، شاهد هستیم که درمانهای غلط به همراه آموزش های نادرست و غیراستاندارد، مشکلاتی را برای متقاضیان زیبایی صورت به دنبال داشته است.

دبیر اجرایی اولین سمپوزیوم بین المللی صورت، با اشاره به ضعف های موجود در آموزشهای دانشگاهی، گفت: با توجه به اینکه تمایل به داشتن صورت زیبا، طرفداران زیادی دارد، شاهد ورود افرادی به این عرصه هستیم که تخصص ندارند.

عباسی با اشاره به مواردی همچون تزریق ژل و بوتاکس تا جراحی های پیشرفته در صورت، افزود: آموزش همگانی در این زمینه ضعیف است. بطوریکه مردم سراغ کسانی می روند که تخصص لازم در این زمینه را ندارند و همین مسئله منجر به شکایت هایی نیز می شود.

به گفته وی، فضای مجازی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به همراه تغییر شرایط زندگی، باعث شده تمایل افراد به داشتن صورت زیبا، زیاد شود.

عباسی تاکید کرد: امروزه حجم بالایی از متقاضیان زیبایی صورت در جامعه را شاهد هستیم که بعضا مسیر اشتباه را می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha