سه‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

فرماندار اشنویه گفت: تخت های بیمارستانی موجود در اشنویه جوابگوی نیاز مردم شهرستان نیست.

بیماران اشنویه راهی ارومیه می‌شوند!

سلامت نیوز:فرماندار اشنویه گفت: تخت های بیمارستانی موجود در اشنویه جوابگوی نیاز مردم شهرستان نیست.

به گزارش سلمت نیوز به نقل از ایسنا،اسعد خضری  افزود: شهرستان اشنویه در حال حاضر یک بیمارستان 24 تختخوابی دارد که با اجرای طرح تحول اقتصادی به 64 تخت ارتقا یافت ولی با این وجود بیمارستان موجود جوابگوی نیاز شهرستان نیست.

فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه بیمارستان اشنویه به دلیل مراجعه زیاد بیماران وضعیت و کیفیت مناسبی ندارد، تصریح کرد: به دلیل کمبود تخت و نبود پزشک متخصص، بیشتر بیماران با وجود شرایط سخت اقتصادی مجبور هستند برای درمان به مهاباد یا ارومیه مراجعه کنند.

وی با تاکید به اینکه بیمارستان 80 تخت خوابی اشنویه در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد خاطر نشان کرد: در صورت تامین اعتبار  این بیمارستان کمتر از یک سال دیگر به بهره برداری خواهدرسید و بسیاری از مشکلات درمانی مردم اشنویه حل خواهد شد.

خضری با تاکید به اینکه دولت بعد از طرح تحول سلامت گام های بزرگی در جهت رفع مشکلات درمانی مناطق محروم برداشته است اظهار کرد: خوشبختانه بااحداث و تکمیل کلینیک تخصصی در اشنویه مردم از خدمات بهداشتی و درمانی آن بهره مند شده اند.

فرماندار اشنویه ادامه داد: درحال حاضر 32خانه و مرکز بهداشت شهری و روستایی در اشنویه فعالیت می کنند که 2 پایگاه بهداشت در سطح شهری و 2 مرکز بهداشت نیز در روستاهای شهرستان در حال ساخت است.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha