معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دو نفر از معاونان این وزارتخانه شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند.

دو معاون وزارت بهداشت مشمول قانون بازنشستگی هستند

سلامت نیوز: معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دو نفر از معاونان این وزارتخانه شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،علی اکبر حق دوست روز سه شنبه  درباره تعداد مشمولان قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت بهداشت و زیرمجموعه این وزارتخانه افزود: روسای دانشگاه های علوم پزشکی مشمول این قانون نیستند و در رده مدیریت ارشد فقط دو نفر از معاونان وزارت بهداشت و رئیس دبیرخانه هیات امنا شامل این قانون می شوند.
وی اظهار داشت: یک یا دو نفر از مشاوران وزیر بهداشت که همزمان با مشاوره، کار اجرایی داشتند نیز مشمول این قانون می شوند که باید کار اجرایی خود را تحویل بدهند.


حق دوست بیان کرد: دکتر سیدهادی ایازی معاون اجتماعی و دکتر سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه منابع وزیر بهداشت و مدیریت و دکتر حسن امین لو رئیس دبیرخانه هیات امناهای دانشگاه های علوم پزشکی مشمول این قانون می شوند.
معاون وزیر بهداشت درباره جایگزینی این نفرات اظهار داشت: جایگزین دکتر امین لو مشخص شده، ولی جایگزین بقیه نفرات هنوز مشخص نشده است.
ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت نیز در نشست خبری این هفته خود در پاسخ به سوال خبرنگار سلامت ایرنا درباره نفرات شامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت بهداشت و زیرمجموعه آن گفت: نفرات مشمول این قانون در کل وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کمتر از انگشتان یک دست هستند و در مهلت مقرر اقدام لازم انجام می‌شود.


بر اساس طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان که 21 شهریور توسط شورای نگهبان تایید و 24 شهریور 97 توسط مجلس برای اجرا به دستگاه ها ابلاغ شد، بکارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه، بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاه های اجرایی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری و کلیه دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی کل کشور استفاده می کنند، ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha